Medidesk Edu

kurs online Medidesk Edu

Planowanie efektywnej strategii marketingowej w branży medycznej

Stwórz profesjonalny marketingowy plan rozwoju placówki ochrony zdrowia.

Autor kursu:

Tomasz Rupniewski

Liczba godzin: 1HH 30MM
Poziom:Początkujący

BLACK WEEK

PROMOCJA PRZEDŁUŻONA do 7. 12 do godz. 23.59

kod: edu%black

WSZYSTKIE KURSY ONLINE

-50%

Czego się dowiesz?

Jak opracować efektywny plan marketingowy, który rozwinie Twój biznes

Które działania online przynoszą najwięcej korzyści placówkom medycznym

Jak precyzyjnie zmierzyć efektywność działań, by nie przepalać budżetu

Kup teraz! 299,00 
299,00 

Kurs "Planowanie efektywnej strategii marketingowej" to:

  • 5 lekcji + bonusy
  • 90 minut szkolenia
  • 66 stron materiałów
  • Roczny dostęp do materiałów na platformie edukacyjnej
  • Możliwość nauki z dowolnego miejsca z dostępem do internetu i na dowolnym urządzeniu

Bonusy do kursu

Nagranie webinaru (74 minuty)
Skuteczna wizytówka placówki medycznej na LinkedIn – dobre praktyki

E-book (25 stron)
Jak zwiększyć przychody placówki medycznej?

E-book (25 stron)
Poznaj standardy pracy nowoczesnej rejestracji medycznej.

Nagranie webinaru (60 minut)
Marketing placówek medycznych – co robić, aby pozyskiwać klientów

Szczegóły kursu

Course Curriculum

Wstęp

Lekcja 1 – Strategia marketingowa – co to jest, dlatego warto ją mieć i jak ją przygotować?
Dzięki tej lekcji dowiesz się, jakie strategie rozwoju funkcjonują w branży medycznej, jak przygotować strategię marketingową dla Twojej firmy – czym się kierować i na których aspektach działalności się skupić. Poznasz sposoby na ocenę, czy obrany kierunek jest słuszny.

Lekcja 2 – Zdefiniowanie grupy odbiorców
Jak określić, kim jest Twój odbiorca? Czym są persony i dlaczego warto je stworzyć? W tej lekcji poznasz tajniki precyzyjnego definiowania charakteru, potrzeb i cech Twoich klientów – jednego z najważniejszych czynników sukcesu biznesu medycznego. Dowiesz, jak wykorzystać tę wiedzę w praktyce w placówce ochrony zdrowia, by pozyskiwać więcej pacjentów.

Lekcja 3 – Co można a czego nie wolno w marketingu placówek medycznych
Promując usługi placówki medycznej koniecznie należy poznać katalog dozwolonych i zakazanych praktyk w marketingu usług zdrowotnych. Złamanie zakazu może skutkować poważnymi problemami prawnymi. Dzięki tej lekcji dokładnie dowiesz się, czego unikać w reklamie placówek ochrony zdrowia oraz jakie metody stosować, by skutecznie i zgodnie z przepisami skutecznie zachęcać pacjentów do skorzystania z usług medycznych.

Lekcja 4 – Działania online, które należy podjąć, aby zdobyć więcej klientów
Podczas tej lekcji, na konkretnych przykładach, poznasz tajniki dobrze zaprojektowanych stron internetowych usług medycznych. Dowiesz się, jak dobrze wypełnić wizytówkę Google i szybko pozyskać opinie na temat placówki. Trener wprowadzi Cię w świat: content marketingu, SEO, SEM, newsletterów i reklamy w Google, na przykładach opowiadając, które narzędzia i jak stosować w branży medycznej.

Lekcja 5 – Jak sprawdzić, czy reklama jest efektywna?
Jak zweryfikować skuteczność kampanii reklamowych i innych działań promocyjnych, które prowadzimy? Podczas tej lekcji poznasz najważniejsze elementy Google Analytics, które powinien znać manager nowoczesnej placówki medycznej. Które dane będą dla niego ważne w ocenie skuteczności działań i jak je prawidłowo analizować? Dowiesz się także, jak zmierzyć ruch telefoniczny w placówce i określić na tej podstawie, w które kanały marketingowe warto inwestować, a które nie generują zysków. Na koniec sprawdzisz, jak ocenić efektywność działań placówki na Facebooku.

BONUS Webinar szkoleniowy
Marketing placówek medycznych przy ograniczonym budżecie

BONUS Webinar szkoleniowy

Tomasz Rupniewski

Dyrektor Zarządzający Media Health, agencji marketingu medycznego
Współtworzę Media Health, agencję marketingową specjalizującą się w marketingu medycznym. Mam wieloletnie doświadczenie jako marketer i strateg w topowych agencjach reklamowych i interaktywnych.

W zakresie moich kompetencji znajdują się procesy IT, marketing, rekrutacja i szkolenie pracowników, badania rynku oraz komunikacja.
Chcesz skutecznie pozyskiwać nowych pacjentów? Postaw na marketing, który rozwija biznes, a nie tylko generuje koszty!

Dla kogo jest ten kurs?

  • poradnie specjalistyczne
  • kliniki i szpitale prywatne
  • kliniki i gabinety medycyny estetycznej
  • kliniki i gabinety stomatologiczne

Dlaczego warto wybrać kursy Medidesk?

Jesteśmy praktykami. Nasze programy szkoleniowe powstały w oparciu o realne potrzeby i doświadczenia managerów i pracowników medycznych.

Przeprowadziliśmy szkolenia ze skutecznej rejestracji, marketingu i zarządzania w ponad 450 placówkach w całej Polsce.

FAQ

W jaki sposób mogę zakupić wybrany produkt?

1. Dodaj produkt do koszyka. Cena za kurs jest ceną netto, dlatego w koszyku zostanie powiększona o podatek VAT. Jeśli masz kupon rabatowy, wpisz odpowiedni kod. 
2. Wypełnij formularz zamówienia. Jeśli potrzebujesz fakturę VAT  – wpisz dane do faktury. Jeśli nie posiadasz konta w platformie Medidesk, podczas składania zamówienia konto zostanie utworzone automatycznie. Dane Twojego konta (login, hasło, link do platformy) oraz fakturę VAT otrzymasz na wskazany przez Ciebie adres e-mail.
3. Dostęp do kursu zostanie uruchomiony po zaksięgowaniu przez Medidesk Sp. z o.o. Twojej płatności za zamówienie.  

 

W jaki sposób mogę zapłacić za produkt?

Operatorem płatności na platformie jest PayU SA, który umożliwia dokonanie płatności za pomocą: przelewu online lub tradycyjnego.

Potrzebuję faktury pro-forma. Co mam zrobić?

Po wybraniu produktu i wypełnieniu formularza (patrz. W jaki sposób mogę zakupić wybrany produkt?) należy podać dane do faktury VAT oraz wybrać opcję „przelew bankowy” podczas realizacji płatności. Faktura proforma zostanie wysłana na wskazany podczas zamówienia adres mailowy. Po zaksięgowaniu płatności, otrzymasz wiadomość o zrealizowaniu zamówienia i uruchomieniu dostępu do kursu.

Na jak długo otrzymam dostęp do produktu?
Nasze szkolenia, kursy i inne produkty są dostępne online 24h/dobę. Ty sam decydujesz, kiedy z nich skorzystasz. Po zakupie produktu otrzymujesz dożywotni dostęp do produktu (pod warunkiem, że Twoje konto jest aktywne, platforma działa, a my dysponujemy nieprzerwanie licencją na ten materiał).
Co zrobić, gdy zapomniałem hasła i loginu?

Na stronie logowania kliknij w przycisk “Nie pamiętasz hasła?”. Podaj swoją nazwę użytkownika lub adres e-mail podany podczas rejestracji lub zamówienia. Otrzymasz wiadomość z linkiem do utworzenia nowego hasła. 

Kiedy uzyskam certyfikat ukończenia kursu?

Imienny certyfikat będzie dostępny niezwłocznie po zakończeniu kursu w formie pliku PDF do pobrania i wydruku. Aby uzyskać certyfikat musisz odznaczyć jako ukończone wszystkie lekcje (plus bonusy i instrukcję generowania certyfikatu).

Gdzie i jak mogę otrzymać dodatkowe wsparcie?

Wsparcie udzielane jest w godzinach 9:00-17:00 pod adresem e-mail kontakt@medidesk.edu.pl lub poprzez kontakt telefoniczny pod numerem 512 336 765.