Kursy online Medidesk Edu
Poznaj praktyczne wskazówki ekspertów z branży i rozwijaj biznes medyczny. Kup nielimitowany dostęp do kursów online Medidesk Edu.
KOMPETENCJE MIĘKKIE
Komunikacja z "trudnym" i wymagającym pacjentem. Jak sobie radzić skutecznie i bez stresu?
- Co to jest profesjonalna obsługa pacjenta?
- Powitanie pacjenta - pierwsze wrażenie robimy tylko raz
- Rozpoznawanie rzeczywistych potrzeb pacjenta
- Rekomendowanie usług dla pacjentów
PROWADZĄCY
Urszula Łaskawiec
Ekspert ds. Szkoleń i Rozwoju
Kadry dla Branży Medycznej
Kadry dla Branży Medycznej
Skuteczna rejestracja medyczna
- Sprawdzenie świadomości zespołu recepcji w kwestii znajomości celu rozmowy
- Omówienie struktury i sposobu prowadzenia rozmów z uwzględnieniem ich poszczególnych etapów
- Wyjaśnienie, jak czynniki dodatkowe wpływają na odbiór komunikacji przez pacjenta
- Omówienie wpływu postawy i zaangażowania pracownika w kontakcie z pacjentem
PROWADZĄCY
Urszula Łaskawiec
Ekspert ds. Szkoleń i Rozwoju
Kadry dla Branży Medycznej
Kadry dla Branży Medycznej