Medidesk Edu

kurs online Medidesk Edu

Skuteczna rejestracja medyczna

Autor kursu: Urszula Łaskawiec

Chcesz poprawić skuteczność pracy rejestracji w Twojej placówce medycznej i umawiać więcej wizyt?

BLACK WEEK

PROMOCJA TRWA DO 27 LISTOPADA

kod: edu%black

WSZYSTKIE KURSY | WEBINARY

-50%

Kup dostęp

Urszula Łaskawiec

Ekspert ds. Szkoleń i Rozwoju Kadry dla Branży Medycznej
Jestem certyfikowanym Trenerem Umiejętności Miękkich oraz Ekspertem ds. Szkoleń i Rozwoju Kadry Medycznej z ponad 8-letnim doświadczeniem w koordynowaniu projektów sprzedażowych, opieki posprzedażowej i komunikacji z klientem.

Prowadzę szkolenia stacjonarne oraz on-line.

Przeszkoliłam setki rejestratorek medycznych oraz managerów podmiotów ochrony zdrowia.
Projekt bez nazwy(46)

Dlaczego warto wybrać kursy Medidesk?

Jesteśmy praktykami. Nasze programy szkoleniowe powstały w oparciu o realne potrzeby i doświadczenia managerów i pracowników medycznych.

Przeprowadziliśmy szkolenia ze skutecznej rejestracji, marketingu i zarządzania w ponad 600 placówkach w całej Polsce.

299,00 

Szczegóły kursu

Course Curriculum

Lekcja 1 – Co to jest profesjonalna obsługa pacjenta?
“Profesjonalna” czyli jaka? Wskażę sześć obszarów, które świadczą o profesjonalizmie w obsłudze klienta placówki medycznej lub jego braku. Co najbardziej ceni pacjent w kontakcie z rejestracją? Dowiesz się, na jakie aspekty koniecznie należy zwrócić uwagę organizując pracę rejestracji.

  • Lekcja 1
    10:20

Lekcja 2 – Powitanie pacjenta – pierwsze wrażenie robimy tylko raz
Poznasz standardy rozmowy telefonicznej z pacjentem, rekomendowane treści, zwroty i skrypty. Dowiesz się, jakie zachowania są polecane podczas pierwszej wizyty pacjenta w placówce, a także czego bezwzględnie unikać. Lekcja zaprezentuje najlepsze praktyki, których wdrożenie pozwoli Ci na stworzenie wizerunku placówki pomocnej, profesjonalnej i troskliwej.

Lekcja 3 – Rozpoznawanie rzeczywistych potrzeb pacjenta
Jak w krótkim czasie rozpoznać, jakiej usługi potrzebuje pacjent, dzwoniący do placówki? Jak przeprowadzić rozmowę sprawnie i szybko, kierunkując ją na ustalenie potrzeb i umówienie wizyty? Podczas lekcji, na konkretnych przykładach, poznasz techniki efektywnej komunikacji, m.in. parafrazę, klaryfikację, metodę odzwierciedlania uczuć i nauczysz się odpowiednio sformułować pytania.

Lekcja 4 – Rekomendowanie usług dla pacjentów
Umiejętności rekomendowania rozwiązań są niezwykle istotne z biznesowego punktu widzenia. Rejestracja nie służy jedynie za punkt informacyjny, a przede wszystkim jest miejscem, w którym pacjenci zapisują się na wizyty, badania i zabiegi. Jak skutecznie je polecać, aby pacjent nie czuł się namawiany? Jak informować o cenach, usługach łączonych i efektach stosowanych terapii i zabiegów? Podczas lekcji dowiesz się, jakich zwrotów unikać, a jakich używać, by swobodnie i skutecznie sprzedawać usługi placówki.

Lekcja 5 – Finalizacja rozmowy z pacjentem – czyli jak przekuć rozmowę na umówienie?
Kluczowym elementem każdej rozmowy w rejestracji medycznej jest zapisanie pacjenta na wizytę, zabieg lub badanie. W tej lekcji dowiesz się, jak przeprowadzić ten proces płynnie i nienachalnie, szczególnie w kontakcie z niezdecydowanym pacjentem. Poznasz rekomendowane sformułowania, które pozwolą Ci przejąć inicjatywę w rozmowie. Dzięki wiedzy nabytej podczas tej lekcji skrócisz czas rozmowy z pacjentem, zwiększając liczbę umówionych wizyt każdego dnia.

Lekcja 6 – Podsumowanie i pożegnanie – zakończenie rozmowy z pacjentem
Dowiesz się, dlaczego to właśnie brak odpowiedniego zakończenia rozmowy z pacjentem często negatywnie odbija się na jego opinii na temat placówki. O czym koniecznie należy przypomnieć pacjentowi? Poznasz obowiązkowe elementy podsumowania, które pozwolą Ci uniknąć nieporozumień podczas realizacji wizyty. Jasne wytyczne umożliwią Ci wdrożenie zaproponowanych schematów rozmów od zaraz.

Lekcja 7 – Nie osłabiaj komunikacji z pacjentem
Podczas tej lekcji otrzymasz listę zwrotów, którzy należy unikać w przekazywaniu informacji na temat placówki, cen usług, dostępności lekarzy i terminów oraz przeprowadzonych zabiegów. Poznasz techniki i konkretne przykłady, jak przekuć negatywny komunikat na pozytywny.

Lekcja 8 – Przyjęcie reklamacji i zachowania w sytuacjach stresowych
Opóźnienia, niezadowolenie pacjenta i lekarzy, pomyłki rejestracji zdarzają się nawet w najlepszych klinikach. Warto przygotować się do nich wcześniej, aby uniknąć stresu pracowników rejestracji, niepotrzebnych emocji oraz niepochlebnej opinii pacjenta na temat placówki. Podczas lekcji poznasz konkretne wskazówki, jak radzić sobie w sytuacji reklamacyjnej, kryzysowej lub kiedy pacjent zgłasza roszczenia wobec kliniki lub personelu.

Lekcja 9 – Obowiązki kontra profesjonalizm rejestracji medycznej
Co osłabia profesjonalizm pracowników rejestracji i jak sobie z tym poradzić? Jak sprawnie zorganizować obsługę pacjenta, kiedy rejestratorki zgłaszają przeciążenie liczbą obowiązków? Jak umiejętnie łączyć lub rozłożyć obowiązki związane z administracją i bezpośrednią obsługą pacjenta? Lekcja wskaże rozwiązania, które usprawniają zarządzanie rejestracją jako zespołem.

Lekcja 10 – Inne formy kontaktu z pacjentami
Komunikacja z pacjentem to nie tylko rozmowa osobista i telefoniczna. Podczas lekcji dowiesz się, które kanały kontaktu z rejestracją warto uruchomić w placówce, kto powinien je obsługiwać i jakie standardy obsługi należy w nim wdrożyć.

BONUS – webinar szkoleniowy

BONUS – webinar szkoleniowy

Nie czekaj! Już dziś usprawnij pracę rejestracji i umawiaj więcej wizyt!

Dla kogo jest ten kurs?

  • Managerów placówek medycznych, którzy chcą zwiększyć sprzedaż w placówce medycznej, wykorzystując obecny ruch telefoniczny i zasoby kadrowe rejestracji
  • Właścicieli placówek medycznych, którym zależy na profesjonalnym wizerunku firmy i dobrych rekomendacjach pacjentów
  • Pracowników rejestracji gotowych poznać sprawdzone schematy obsługi pacjentów, dzięki którym będą przygotowani na stresujące sytuacje i poczują się pewnie w rozmowie z klientami placówki
  • Pracowników medycznych call center, którzy dzięki wdrożonym procedurom skrócą czas rozmowy z pacjentem, poprawiając jednocześnie jej efektywność

Bonusy do kursu

NAGRANIE WEBINARU

Skuteczna wizytówka placówki medycznej na LinkedIn – dobre praktyki

NAGRANIE WEBINARU

Customer Experience, czyli zadowolony pacjent

EBOOK

Jak zwiększyć przychody placówki medycznej?

EBOOK

Poznaj standardy pracy nowoczesnej rejestracji medycznej

FAQ

W jaki sposób mogę zakupić wybrany produkt?

1. Dodaj produkt do koszyka. Cena za kurs jest ceną netto, dlatego w koszyku zostanie powiększona o podatek VAT. Jeśli masz kupon rabatowy, wpisz odpowiedni kod. 
2. Wypełnij formularz zamówienia. Jeśli potrzebujesz fakturę VAT  – wpisz dane do faktury. Jeśli nie posiadasz konta w platformie Medidesk, podczas składania zamówienia konto zostanie utworzone automatycznie. Dane Twojego konta (login, hasło, link do platformy) oraz fakturę VAT otrzymasz na wskazany przez Ciebie adres e-mail.
3. Dostęp do kursu zostanie uruchomiony po zaksięgowaniu przez Medidesk Sp. z o.o. Twojej płatności za zamówienie.  

 

W jaki sposób mogę zapłacić za produkt?

Operatorem płatności na platformie jest PayU SA, który umożliwia dokonanie płatności za pomocą: przelewu online lub tradycyjnego.

Potrzebuję faktury pro-forma. Co mam zrobić?

Po wybraniu produktu i wypełnieniu formularza (patrz. W jaki sposób mogę zakupić wybrany produkt?) należy podać dane do faktury VAT oraz wybrać opcję „przelew bankowy” podczas realizacji płatności. Faktura proforma zostanie wysłana na wskazany podczas zamówienia adres mailowy. Po zaksięgowaniu płatności, otrzymasz wiadomość o zrealizowaniu zamówienia i uruchomieniu dostępu do kursu.

Na jak długo otrzymam dostęp do produktu?

Nasze szkolenia, kursy i inne produkty są dostępne online 24h/dobę. Ty sam decydujesz, kiedy z nich skorzystasz. Po zakupie produktu otrzymujesz roczny dostęp do produktu.

Co zrobić, gdy zapomniałem hasła i loginu?

Na stronie logowania kliknij w przycisk “Nie pamiętasz hasła?”. Podaj swoją nazwę użytkownika lub adres e-mail podany podczas rejestracji lub zamówienia. Otrzymasz wiadomość z linkiem do utworzenia nowego hasła. 

Kiedy uzyskam certyfikat ukończenia kursu?

Imienny certyfikat będzie dostępny niezwłocznie po zakończeniu kursu w formie pliku PDF do pobrania i wydruku. Aby uzyskać certyfikat musisz odznaczyć jako ukończone wszystkie lekcje (plus bonusy i instrukcję generowania certyfikatu).

Gdzie i jak mogę otrzymać dodatkowe wsparcie?

Wsparcie udzielane jest w godzinach 9:00-17:00 pod adresem e-mail kontakt@medidesk.edu.pl.