Autor kursu: Urszula Łaskawiec
W programie kursu:
W programie kursu:
W programie kursu:
W programie kursu:
W programie kursu:
Nauczysz się rozpoznawać "czynniki zapalne" konfliktów i poznasz sposoby zapobiegania trudnym sytuacjom w placówkach medycznych.
Poznasz konkretne zwroty i sformułowania, których należy unikać w komunikacji z pacjentami.
Otrzymasz wskazówki, jak się zachować w przypadku niezadowolenia, reklamacji czy agresji ze strony pacjentów.
Po ukończeniu wszystkich lekcji kursu możesz otrzymać imienny certyfikat zakończenia szkolenia. Będzie on potwierdzeniem nowo nabytych kompetencji w dziedzinie profesjonalnej obsługi pacjenta. Aby otrzymać certyfikat, wyślij maila z datą zakończenia kursu na adres: kontakt@medidesk.edu.pl.
Jesteśmy praktykami. Nasze programy szkoleniowe powstały w oparciu o realne potrzeby i doświadczenia managerów i pracowników medycznych.
Przeprowadziliśmy szkolenia ze skutecznej rejestracji, marketingu i zarządzania w ponad 450 placówkach w całej Polsce.
Nowy rodzaj roszczeń pacjentów, na który muszą przygotować się właściciele i kadra zarządzająca placówek medycznych (nagranie wideo – 40 min.)
Poznaj nowe wyzwania dla managerów placówek medycznych przyniosły nowoczesne technologie obsługi pacjenta. Ekspertki omówią nowy rodzaj roszczeń pacjentów oraz ich rodzin, które nie dotyczą błędów w sztuce lekarskiej.
Nagranie webinaru (53 minuty)
Jak dbać o standardy obsługi w placówce, tak aby nie tracić pacjentów?
Nagranie webinaru (52 minuty)
Stres w pracy managerów i rejestratorek – jak sobie radzić?
E-book (25 stron)
Jak zwiększyć przychody placówki medycznej?
E-book (25 stron)
Poznaj standardy pracy nowoczesnej rejestracji medycznej.
Nagranie webinaru (60 minut)
Komunikacja interpersonalna i w social mediach w placówkach medycznych
Aleksandra Szemietuk
Ultramedica
Dyrektor Kliniki
Polecam szkolenie Urszuli Łaskawiec. Pomogła nam przeanalizować sposób pracy i opieki nad pacjentami, wskazała kierunek, w którym powinna się rozwijać obsługa naszego klienta. Omówiła słabe i mocne punkty. Warsztatowe zajęcia to rewelacyjny sposób na dopracowanie umiejętności prowadzenia rozmów z pacjentami. Bardzo trudno jest znaleźć dobrej jakości szkolenia i trenera dla branży zdrowotnej. Polecam współpracę z Urszulą Łaskawiec, której wiedza i kompetencje są niezwykle cenne w serwisie i rozwoju usług medycznych.
Olga Kołda
Las-Med Rehabilitacja
Manager kliniki
Urszula Łaskawiec dała się nam poznać jako trener bardzo dobrze przygotowany merytorycznie, który w sposób przyjazny dla kursanta potrafi przekazać wiedzę teoretyczną. Do teorii, Ula przywołuje szereg praktycznych przykładów, wyjaśniając, nie zawsze proste zagadnienia na sytuacjach z życia wziętych, co znacznie ułatwia zrozumienie tematu. Moi pracownicy dużo skorzystali na szkoleniach z obsługi pacjenta w placówce medycznej. W codziennej pracy widać zmianę ich zachowania i sposobu rozmowy z pacjentami.
Ewa Okpisz
Klinika Dr Beata Dethloff
Dyrektor ds. administracyjnych
Pani Urszuli Łaskawiec dziękuję za przeprowadzone szkolenia dotyczącego weryfikacji prowadzonych rozmów telefonicznych dla personelu recepcji. Doceniam ogromną wiedzę Pani Urszuli oraz umiejętność jej przekazywania w ciekawy i zrozumiały sposób. Z przyjemnością mogę polecić Panią Urszulę Łaskawiec jako solidnego szkoleniowca, który umie przekazać wiedzę oraz zwrócić uwagę na ważne kwestie wymagające poprawy czy dopracowania.
1. Dodaj produkt do koszyka. Cena za kurs jest ceną netto, dlatego w koszyku zostanie powiększona o podatek VAT. Jeśli masz kupon rabatowy, wpisz odpowiedni kod.
2. Wypełnij formularz zamówienia. Jeśli potrzebujesz fakturę VAT - wpisz dane do faktury. Jeśli nie posiadasz konta w platformie Medidesk, podczas składania zamówienia konto zostanie utworzone automatycznie. Dane Twojego konta (login, hasło, link do platformy) oraz fakturę VAT otrzymasz na wskazany przez Ciebie adres e-mail.
3. Dostęp do kursu zostanie uruchomiony po zaksięgowaniu przez Medidesk Sp. z o.o. Twojej płatności za zamówienie.
Operatorem płatności na platformie jest PayU SA, który umożliwia dokonanie płatności za pomocą: przelewu online lub tradycyjnego.
Po wybraniu produktu i wypełnieniu formularza (patrz. W jaki sposób mogę zakupić wybrany produkt?) należy podać dane do faktury VAT oraz wybrać opcję „przelew bankowy” podczas realizacji płatności. Faktura proforma zostanie wysłana na wskazany podczas zamówienia adres mailowy. Po zaksięgowaniu płatności, otrzymasz wiadomość o zrealizowaniu zamówienia i uruchomieniu dostępu do kursu.
Nasze szkolenia, kursy i inne produkty są dostępne online 24h/dobę. Ty sam decydujesz, kiedy z nich skorzystasz. Po zakupie produktu otrzymujesz roczny dostęp do produktu. nieprzerwanie licencją na ten materiał).
Na stronie logowania kliknij w przycisk “Nie pamiętasz hasła?”. Podaj swoją nazwę użytkownika lub adres e-mail podany podczas rejestracji lub zamówienia. Otrzymasz wiadomość z linkiem do utworzenia nowego hasła.
Imienny certyfikat będzie dostępny niezwłocznie po zakończeniu kursu w formie pliku PDF do pobrania i wydruku. Aby uzyskać certyfikat musisz odznaczyć jako ukończone wszystkie lekcje (plus bonusy i instrukcję generowania certyfikatu).
Wsparcie udzielane jest w godzinach 9:00-17:00 pod adresem e-mail kontakt@medidesk.edu.pl.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |