Medidesk Edu

kurs online Medidesk Edu

Komunikacja z wymagającym pacjentem

Jak sobie radzić w trudnych sytuacjach?

Autor kursu: Urszula Łaskawiec

Chcesz przygotować rejestrację medyczną na obsługę najbardziej wymagających pacjentów i stresujące sytuacje w placówce medycznej?

Kup dostęp

Urszula Łaskawiec

Ekspert ds. Szkoleń i Rozwoju Kadry dla Branży Medycznej
Jestem certyfikowanym Trenerem Umiejętności Miękkich oraz Ekspertem ds. Szkoleń i Rozwoju Kadry Medycznej z ponad 8-letnim doświadczeniem w koordynowaniu projektów sprzedażowych, opieki posprzedażowej i komunikacji z klientem.

Prowadzę szkolenia stacjonarne oraz on-line.

Przeszkoliłam setki rejestratorek medycznych oraz managerów podmiotów ochrony zdrowia.
Projekt bez nazwy(46)

Dlaczego warto wybrać kursy Medidesk?

Jesteśmy praktykami. Nasze programy szkoleniowe powstały w oparciu o realne potrzeby i doświadczenia managerów i pracowników medycznych.

Przeprowadziliśmy szkolenia ze skutecznej rejestracji, marketingu i zarządzania w ponad 600 placówkach w całej Polsce.

599,00 

Szczegóły kursu

BLACK WEEK

PROMOCJA TRWA DO 27 LISTOPADA

kod: edu%black

WSZYSTKIE KURSY | WEBINARY

-50%

Course Curriculum

Jakie czynniki w komunikacji mogą być zapalnikiem do wywołania „trudnych sytuacji”?
Poznaj błędy komunikacyjne stosowane przez pracowników rejestracji, które mogą spowodować, że konkretny problem jest trudny do rozwiązania lub powoduje eskalację sytuacji konfliktowej. Przyjrzymy się m.in. takim aspektom jak treść wypowiedzi, akcent i ton głosu, płynność mówienia, mimika i gesty a także wygląd, ubiór.

  • Lekcja 1
    18:09
  • INSTRUKCJA PDF: Bariery komunikacyjne. Jakich zwrotów w komunikacji unikać?
  • CHECKLISTA PDF: Wyeliminuj bariery komunikacyjne w rozmowie z pacjentem

Jakie sytuacje mogą powodować wzrost stresu wśród Pacjentów i personelu i jak się na nie przygotować?
Kto i w jakich sytuacjach odbierany jest przez pracowników rejestracji jako "trudny pacjent"? Co powoduje, że pacjenci odbierani są jako agresywni i jakie zachowania i okoliczności ich prowokują? Jakich sformułowań należy unikać a jakie stosować w komunikacji ze zdenerwowaną osobą? Ten moduł pokaże pracownikom, jak się odpowiednio przygotować na rozmowę z niezadowolonym, wzburzonym pacjentem.

Jakie wpływ na reakcje Pacjentów na ich osobowość – o czym warto pamiętać w komunikacji z danym typem osobowości?
Czy z każdym pacjentem należy prowadzić rozmowę w ten sam sposób? W trzecim module poznasz najczęściej występujące typy osobowości wśród ludzi oraz sposoby na ich trafne rozpoznanie. Dowiesz się, jak rozmawiać z przedstawicielami każdego typu osobowości, by komunikacja była skuteczna i doprowadziła do konsensusu.

Co to jest błąd atrybucji i jak wiedza o nim może pomóc w budowaniu lepszych relacji zarówno z pacjentami jak i ze współpracownikami
Pacjent był trudny, a może to pracownikom rejestracji zabrakło cierpliwości, umiejętności, by go profesjonalnie obsłużyć? W tym module skupimy się na tym, jak uniknąć błędu atrybucji - największej przeszkody w skutecznej komunikacji z wymagającym pacjentem. Poznasz 8 konkretnych działań, które warto podjąć, aby szybko zapanować nad zaogniającą się sytuacją.

Jak reagować w sytuacji „podbramkowej” – kilka technik asertywnego działania.
Czym jest asertywność i dlaczego jest tak ważna w obsłudze pacjentów, szczególnie gdy są oni agresywni, opryskliwi, krzyczą, lub naruszają przestrzeń i godność osobistą pracowników? W piątym module na konkretnych przykładach i gotowych sformułowaniach poznasz techniki asertywnego stawiania granic.

BONUS: Nowe roszenia pacjentów, na który muszą przygotować się właściciele i kadra zarządzająca placówek medycznych

BONUS – webinar szkoleniowy

BONUS – webinar szkoleniowy

BONUS – webinar szkoleniowy

Nie czekaj! Już dziś poznaj sprawdzone techniki obsługi wymagającego pacjenta!

Nauczysz się rozpoznawać "czynniki zapalne" konfliktów i poznasz sposoby zapobiegania trudnym sytuacjom w placówkach medycznych.

Poznasz konkretne zwroty i sformułowania, których należy unikać w komunikacji z pacjentami.

Otrzymasz wskazówki, jak się zachować w przypadku niezadowolenia, reklamacji czy agresji ze strony pacjentów.

Bonusy do kursu

NAGRANIE WEBINARU

Jak dbać o standardy obsługi w placówce, tak aby nie tracić pacjentów?

NAGRANIE WEBINARU

Stres w pracy managerów i rejestratorek – jak sobie radzić?

NAGRANIE WEBINARU

Komunikacja interpersonalna i w social mediach w placówkach medycznych

EBOOK

Jak zwiększyć przychody placówki medycznej?

EBOOK

Poznaj standardy pracy nowoczesnej rejestracji medycznej

FAQ

W jaki sposób mogę zakupić wybrany produkt?

1. Dodaj produkt do koszyka. Cena za kurs jest ceną netto, dlatego w koszyku zostanie powiększona o podatek VAT. Jeśli masz kupon rabatowy, wpisz odpowiedni kod. 
2. Wypełnij formularz zamówienia. Jeśli potrzebujesz fakturę VAT  – wpisz dane do faktury. Jeśli nie posiadasz konta w platformie Medidesk, podczas składania zamówienia konto zostanie utworzone automatycznie. Dane Twojego konta (login, hasło, link do platformy) oraz fakturę VAT otrzymasz na wskazany przez Ciebie adres e-mail.
3. Dostęp do kursu zostanie uruchomiony po zaksięgowaniu przez Medidesk Sp. z o.o. Twojej płatności za zamówienie.  

 

W jaki sposób mogę zapłacić za produkt?

Operatorem płatności na platformie jest PayU SA, który umożliwia dokonanie płatności za pomocą: przelewu online lub tradycyjnego.

Potrzebuję faktury pro-forma. Co mam zrobić?

Po wybraniu produktu i wypełnieniu formularza (patrz. W jaki sposób mogę zakupić wybrany produkt?) należy podać dane do faktury VAT oraz wybrać opcję „przelew bankowy” podczas realizacji płatności. Faktura proforma zostanie wysłana na wskazany podczas zamówienia adres mailowy. Po zaksięgowaniu płatności, otrzymasz wiadomość o zrealizowaniu zamówienia i uruchomieniu dostępu do kursu.

Na jak długo otrzymam dostęp do produktu?

Nasze szkolenia, kursy i inne produkty są dostępne online 24h/dobę. Ty sam decydujesz, kiedy z nich skorzystasz. Po zakupie produktu otrzymujesz roczny dostęp do produktu.

Co zrobić, gdy zapomniałem hasła i loginu?

Na stronie logowania kliknij w przycisk “Nie pamiętasz hasła?”. Podaj swoją nazwę użytkownika lub adres e-mail podany podczas rejestracji lub zamówienia. Otrzymasz wiadomość z linkiem do utworzenia nowego hasła. 

Kiedy uzyskam certyfikat ukończenia kursu?

Imienny certyfikat będzie dostępny niezwłocznie po zakończeniu kursu w formie pliku PDF do pobrania i wydruku. Aby uzyskać certyfikat musisz odznaczyć jako ukończone wszystkie lekcje (plus bonusy i instrukcję generowania certyfikatu).

Gdzie i jak mogę otrzymać dodatkowe wsparcie?

Wsparcie udzielane jest w godzinach 9:00-17:00 pod adresem e-mail kontakt@medidesk.edu.pl.