Medidesk Edu

Nagranie webinaru szkoleniowego

Słownictwo profesjonalnej rejestratorki medycznej

Eksperci: Urszula Łaskawiec

Polecane managerom placówek medycznych oraz pracownikom rejestracji medycznych.

Ekspert: Urszula Łaskawiec
Medidesk Training Department

Czego się dowiesz z nagrania webinaru?

Jakie są wzorcowe schematy rozmów w rejestracji (powitanie, pożegnanie, umówienie wizyty, propozycje alternatywnych rozwiązań).

Na czym polega umiejętna komunikacja z pacjentem na temat cen, terminów?

Jak przepraszać? Jak rozładować stresującą sytuację? Jakich zwrotów w komunikacji z pacjentem należy unikać?

49,00 

Course Curriculum

Jak mówić, czego unikać? Słownictwo profesjonalnej rejestratorki medycznej

  • Nagranie webinaru
    01:19:29

Dlaczego warto wybrać szkolenia Medidesk?

Jesteśmy praktykami. Nasze programy szkoleniowe powstały w oparciu o realne potrzeby i doświadczenia managerów i pracowników medycznych.

Przeprowadziliśmy szkolenia ze skutecznej rejestracji, marketingu i zarządzania w ponad 450 placówkach w całej Polsce.

FAQ

W jaki sposób mogę zakupić wybrany produkt?

1. Dodaj produkt do koszyka. Cena za kurs jest ceną netto, dlatego w koszyku zostanie powiększona o podatek VAT. Jeśli masz kupon rabatowy, wpisz odpowiedni kod. 
2. Wypełnij formularz zamówienia. Jeśli potrzebujesz fakturę VAT  – wpisz dane do faktury. Jeśli nie posiadasz konta w platformie Medidesk, podczas składania zamówienia konto zostanie utworzone automatycznie. Dane Twojego konta (login, hasło, link do platformy) oraz fakturę VAT otrzymasz na wskazany przez Ciebie adres e-mail.
3. Dostęp do kursu zostanie uruchomiony po zaksięgowaniu przez Medidesk Sp. z o.o. Twojej płatności za zamówienie.  

 

W jaki sposób mogę zapłacić za produkt?

Operatorem płatności na platformie jest PayU SA, który umożliwia dokonanie płatności za pomocą: przelewu online lub tradycyjnego.

Potrzebuję faktury pro-forma. Co mam zrobić?

Po wybraniu produktu i wypełnieniu formularza (patrz. W jaki sposób mogę zakupić wybrany produkt?) należy podać dane do faktury VAT oraz wybrać opcję „przelew bankowy” podczas realizacji płatności. Faktura proforma zostanie wysłana na wskazany podczas zamówienia adres mailowy. Po zaksięgowaniu płatności, otrzymasz wiadomość o zrealizowaniu zamówienia i uruchomieniu dostępu do kursu.

Na jak długo otrzymam dostęp do produktu?

Nasze szkolenia, kursy i inne produkty są dostępne online 24h/dobę. Ty sam decydujesz, kiedy z nich skorzystasz. Po zakupie produktu otrzymujesz roczny dostęp do produktu.

Co zrobić, gdy zapomniałem hasła i loginu?

Na stronie logowania kliknij w przycisk “Nie pamiętasz hasła?”. Podaj swoją nazwę użytkownika lub adres e-mail podany podczas rejestracji lub zamówienia. Otrzymasz wiadomość z linkiem do utworzenia nowego hasła. 

Gdzie i jak mogę otrzymać dodatkowe wsparcie?

Wsparcie udzielane jest w godzinach 9:00-17:00 pod adresem e-mail kontakt@medidesk.edu.pl.