Medidesk Edu

kurs online Medidesk Edu

Skuteczna strona sprzedażowa usług zdrowotnych

Autor kursu: Łukasz Grzanek

Poznaj zasady tworzenia stron internetowych landing page,
które skutecznie sprzedają.

Kup dostęp

BLACK WEEK

PROMOCJA TRWA DO 27 LISTOPADA

kod: edu%black

WSZYSTKIE KURSY | WEBINARY

-50%

Łukasz Grzanek

Specjalista marketingu online w branży healthcare
Pracuję jako business manager, internet, digital i e-mail marketer w branży healthcare.

Mam 10-letnie doświadczenie w obszarze marketingu podmiotów medycznych. Jako konsultant doradzam w obszarze rozwiązań telemedycznych, EDM i Szpitalnych Systemów Informatycznych.
Projekt bez nazwy(46)

Dlaczego warto wybrać kursy Medidesk?

Jesteśmy praktykami. Nasze programy szkoleniowe powstały w oparciu o realne potrzeby i doświadczenia managerów i pracowników medycznych.

Przeprowadziliśmy szkolenia ze skutecznej rejestracji, marketingu i zarządzania w ponad 600 placówkach w całej Polsce.

299,00 

Szczegóły kursu

Course Curriculum

Wstęp do kursu

Lekcja 1 – Dozwolona reklama usług zdrowotnych w internecie
Podczas lekcji dowiesz się, co jest prawnie dozwolone w komunikacji na stronie internetowej reklamującej placówkę medyczną. Otrzymasz konkretne wskazówki i przykłady, jakie informacje możesz zamieścić, a jakich nie wolno Ci podawać zachęcając klientów do kontaktu. Poznasz zwroty, których należy unikać oraz rekomendowane komunikaty, wyróżniające Twoją placówki wśród konkurencji.

Lekcja 2 – Dlaczego landing page? Cel strony, treść i jej działanie
Podczas lekcji poznasz wszystkie zalety stron landing page: cenę, łatwość obsługi, szybkość instalacji, powtarzalność gotowych schematów. Przekonasz się, w jakich sytuacjach warto wdrożyć landing page, a kiedy sprawdzi się tradycyjna witryna internetowa. Dowiesz się, jak prawidłowo ustalić cel strony, który jest pierwszym krokiem do zaprojektowania skutecznej witryny. Praktyczne wskazówki pozwolą Ci bez trudu wybrać opcję optymalną dla Twojej placówki medycznej.

Lekcja 3 – Czym są lead magnety – trafiają w potrzeby Twoich klientów
Podczas lekcji dowiesz się, jak tworzyć lead magnety – najskuteczniejsze narzędzie marketingu internetowego, pozwalające na poznanie naszej oferty przez klienta. Poznasz liczne przykłady najpopularniejszych lead magnetów w branży medycznej, które będziesz mógł wdrożyć od zaraz. Zaprezentowane dobre praktyki pokażą Ci schemat tworzenia lead magnetów, które skutecznie trafiają w potrzeby Twoich klientów, zachęcając ich do pozostawienia Ci adresu e-mail, wykonania telefonu lub wypełnienia formularza.

Lekcja 4 – Architektura i projekt – na co zwrócić uwagę?
Jakie są najważniejsze elementy, które powinny znaleźć się na stronie landing page? Jakie zdjęcia należy zamieścić? Jakie treści i sekcje zaplanować? Podczas lekcji poznasz szczegółowo etapy zaprojektowania wzorcowej strony sprzedażowej, dokładne koszty przygotowania landing page oraz nauczysz się tworzyć sprzedażowe teksty. Na konkretnych przykładach obejrzysz rekomendowane realizacje skutecznych stron sprzedażowych podmiotów medycznych.

Lekcja 5 – Tworzenie strony internetowej landing page bez umiejętności programistycznych
Podczas tej lekcji nauczysz się tworzyć stronę landing page od podstaw bez umiejętności programistycznych. Krok po korku stworzysz sekcje treściowe, dodasz zdjęcia, przyciski, formularze. Zaprojektujesz wersję mobilną, stronę z podziękowaniem za kontakt, podepniesz stworzony landing page do swojej domeny i Google Analytics, dodasz politykę prywatności. To praktyczny tutorial, dzięki któremu bez trudu stworzysz landing page dla własnych potrzeb.

Lekcja 6 – Obowiązki i wyzwania
Przygotowując stronę landing page, pamiętaj, że musi ona spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa danych osobowych: RODO i polityki prywatności. W tej lekcji poznasz swoje obowiązki w tym zakresie, przykłady i dobre praktyki do zastosowania od zaraz.

Lekcja 7 – Mierzenie skuteczności i optymalizacja strony landing page
Podczas lekcji dowiesz się, jak sprawdzać stopień konwersji strony (jej skuteczność) i jak ją zoptymalizować. Efekty Twoich działań są mierzalne: ile jest odwiedzin, ile osób kliknęło w Twój przycisk, zostawiło dane bądź pobrało informacje. Co zrobić, by poprawić efektywność? Nauczysz się mierzyć skuteczność tych wskaźników, przeprowadzać testy i wyciągać na ich podstawie wnioski.

Lekcja 8 – Dobre i złe praktyki
W tej lekcji poznasz najczęstsze błędy w tworzeniu landing page oraz praktyki i zwroty, których unikać. Otrzymasz konkretne wskazówki - checklista sześciu elementów, na które musisz zwrócić uwagę przed opublikowaniem swojego landing page w Internecie.

BONUS – webinar szkoleniowy

BONUS – webinar szkoleniowy

Chcesz zachęcić więcej osób do kontaktu z Twoją placówką medyczną? Buduj strony internetowe, które skutecznie sprzedają

Poprawisz skuteczność reklam: Strona wyeksponuje jedną konkretną ofertę, na którą będziesz kierować promocję.

Obniżysz koszty: Koszt przygotowania landing page jest niższy niż koszt stworzenia klasycznej strony www.

Zaoszczędzisz czas: Zmiany na stronie wprowadzisz szybko i samodzielnie, nie potrzebujesz programisty.

Dla kogo jest ten kurs?

  • poradnie specjalistyczne
  • kliniki i szpitale prywatne
  • kliniki i gabinety medycyny estetycznej
  • kliniki i gabinety stomatologiczne

W pakiecie najtaniej!

Zamiast 798 zł netto zapłacisz 599 zł netto!

Kup pakiet dwóch kursów z marketingu placówki medycznej i zyskaj dostęp do sprawdzonej wiedzy i praktycznych wskazówek dotyczących prowadzenia skutecznych działań marketingowych w podmiocie ochrony zdrowia.

W pakiecie najtaniej!

W pakiecie najtaniej: 599 zł netto zamiast 798 zł netto!

Kup pakiet dwóch kursów z marketingu placówki medycznej i w najlepszej cenie zyskaj dostęp do sprawdzonej wiedzy i praktycznych wskazówek dotyczących prowadzenia skutecznych działań marketingowych w podmiocie ochrony zdrowia.

FAQ

W jaki sposób mogę zakupić wybrany produkt?

1. Dodaj produkt do koszyka. Cena za kurs jest ceną netto, dlatego w koszyku zostanie powiększona o podatek VAT. Jeśli masz kupon rabatowy, wpisz odpowiedni kod. 
2. Wypełnij formularz zamówienia. Jeśli potrzebujesz fakturę VAT  – wpisz dane do faktury. Jeśli nie posiadasz konta w platformie Medidesk, podczas składania zamówienia konto zostanie utworzone automatycznie. Dane Twojego konta (login, hasło, link do platformy) oraz fakturę VAT otrzymasz na wskazany przez Ciebie adres e-mail.
3. Dostęp do kursu zostanie uruchomiony po zaksięgowaniu przez Medidesk Sp. z o.o. Twojej płatności za zamówienie.  

 

W jaki sposób mogę zapłacić za produkt?

Operatorem płatności na platformie jest PayU SA, który umożliwia dokonanie płatności za pomocą: przelewu online lub tradycyjnego.

Potrzebuję faktury pro-forma. Co mam zrobić?

Po wybraniu produktu i wypełnieniu formularza (patrz. W jaki sposób mogę zakupić wybrany produkt?) należy podać dane do faktury VAT oraz wybrać opcję „przelew bankowy” podczas realizacji płatności. Faktura proforma zostanie wysłana na wskazany podczas zamówienia adres mailowy. Po zaksięgowaniu płatności, otrzymasz wiadomość o zrealizowaniu zamówienia i uruchomieniu dostępu do kursu.

Na jak długo otrzymam dostęp do produktu?

Nasze szkolenia, kursy i inne produkty są dostępne online 24h/dobę. Ty sam decydujesz, kiedy z nich skorzystasz. Po zakupie produktu otrzymujesz roczny dostęp do produktu.

Co zrobić, gdy zapomniałem hasła i loginu?

Na stronie logowania kliknij w przycisk “Nie pamiętasz hasła?”. Podaj swoją nazwę użytkownika lub adres e-mail podany podczas rejestracji lub zamówienia. Otrzymasz wiadomość z linkiem do utworzenia nowego hasła. 

Kiedy uzyskam certyfikat ukończenia kursu?

Imienny certyfikat będzie dostępny niezwłocznie po zakończeniu kursu w formie pliku PDF do pobrania i wydruku. Aby uzyskać certyfikat musisz odznaczyć jako ukończone wszystkie lekcje (plus bonusy i instrukcję generowania certyfikatu).

Gdzie i jak mogę otrzymać dodatkowe wsparcie?

Wsparcie udzielane jest w godzinach 9:00-17:00 pod adresem e-mail kontakt@medidesk.edu.pl.