Jeśli masz pytania,
zapraszamy do kontaktu
Zachęcamy do kontaktu
przez formularz zgłoszeniowy
Jak nasze kursy
oceniają
użytkownicy?
Opinie są weryfikowane
Mam za sobą kurs „Skuteczna rejestracja medyczna”. Merytoryczny i konkretny. Pozycja obowiązkowa dla każdej rejestratorki medycznej. Polecam szczególnie lekcję na temat reakcji na sytuacje kryzysowe w placówce.
Dziewczyny z rejestracji otrzymały wskazówki, schematy i jasne zasady w rozmowie z pacjentami. Mniej stresu i nerwów to milsza obsługa i zadowoleni pacjenci. Kilka razy już obejrzeliśmy wszyscy kurs Urszuli Łaskawiec i przygotowaliśmy na jego podstawie skrypty rozmów telefonicznych.
Uczestniczyłem już w kilku webinarach pana Łukasza dla Medidesk. Przekazuje wiedzę w sposób prosty i zrozumiały. W szkoleniu „Skuteczna strona sprzedażowa usług zdrowotnych” nie ma teoretycznych rozważań, sama praktyka i wiele przykładów. Polecam!
„Skuteczny profil na FB placówki medycznej” to bardzo konkretny kurs, a dzięki pomysłom na posty stworzyłam plan publikacji na naszym profilu na pół roku. Polecam!
Mam za sobą kurs „Skuteczna rejestracja medyczna”. Merytoryczny i konkretny. Pozycja obowiązkowa dla każdej rejestratorki medycznej. Polecam szczególnie lekcję na temat reakcji na sytuacje kryzysowe w placówce.
Dziewczyny z rejestracji otrzymały wskazówki, schematy i jasne zasady w rozmowie z pacjentami. Mniej stresu i nerwów to milsza obsługa i zadowoleni pacjenci. Kilka razy już obejrzeliśmy wszyscy kurs Urszuli Łaskawiec i przygotowaliśmy na jego podstawie skrypty rozmów telefonicznych.
Uczestniczyłem już w kilku webinarach pana Łukasza dla Medidesk. Przekazuje wiedzę w sposób prosty i zrozumiały. W szkoleniu „Skuteczna strona sprzedażowa usług zdrowotnych” nie ma teoretycznych rozważań, sama praktyka i wiele przykładów. Polecam!
„Skuteczny profil na FB placówki medycznej” to bardzo konkretny kurs, a dzięki pomysłom na posty stworzyłam plan publikacji na naszym profilu na pół roku. Polecam!
Może uda nam się odpowiedzieć na Twoje pytanie już teraz.
Zerknij do najczęściej zadawanych pytań.
Na platformie Medidesk Edu znajdziesz kursy online,
webinary, konferencje oraz inne materiały
szkoleniowe skierowane do rejestracji medycznej,
kierowników i managerów, aby poprawiali jakość
obsługi, działań marketingowych i zarabiali
na sprzedaży usług zdrowotnych.
Autorami kursów i materiałów edukacyjnych
są eksperci z branży healthcare, którzy dzielą się
wiedzą zdobytą we współpracy z ponad 450
podmiotami medycznymi z całej Polski.
FAQ
W jaki sposób mogę zakupić wybrany produkt?
1. Dodaj produkt do koszyka. Cena za kurs jest ceną netto, dlatego w koszyku zostanie powiększona o podatek VAT. Jeśli masz kupon rabatowy, wpisz odpowiedni kod.
2. Wypełnij formularz zamówienia. Jeśli potrzebujesz fakturę VAT – wpisz dane do faktury. Jeśli nie posiadasz konta w platformie Medidesk, podczas składania zamówienia konto zostanie utworzone automatycznie. Dane Twojego konta (login, hasło, link do platformy) oraz fakturę VAT otrzymasz na wskazany przez Ciebie adres e-mail.
3. Dostęp do kursu zostanie uruchomiony po zaksięgowaniu przez Medidesk Sp. z o.o. Twojej płatności za zamówienie.
W jaki sposób mogę zapłacić za produkt?
Operatorem płatności na platformie jest PayU SA, który umożliwia dokonanie płatności za pomocą: przelewu online lub tradycyjnego.
Potrzebuję faktury pro-forma. Co mam zrobić?
Po wybraniu produktu i wypełnieniu formularza (patrz. W jaki sposób mogę zakupić wybrany produkt?) należy podać dane do faktury VAT oraz wybrać opcję „przelew bankowy” podczas realizacji płatności. Faktura proforma zostanie wysłana na wskazany podczas zamówienia adres mailowy. Po zaksięgowaniu płatności, otrzymasz wiadomość o zrealizowaniu zamówienia i uruchomieniu dostępu do kursu.
Na jak długo otrzymam dostęp do produktu?
Nasze szkolenia, kursy i inne produkty są dostępne online 24h/dobę. Ty sam decydujesz, kiedy z nich skorzystasz. Po zakupie produktu otrzymujesz dożywotni dostęp do produktu (pod warunkiem, że Twoje konto jest aktywne, platforma działa, a my dysponujemy nieprzerwanie licencją na ten materiał).
Co zrobić, gdy zapomniałem hasła i loginu?
Na stronie logowania kliknij w przycisk “Nie pamiętasz hasła?”. Podaj swoją nazwę użytkownika lub adres e-mail podany podczas rejestracji lub zamówienia. Otrzymasz wiadomość z linkiem do utworzenia nowego hasła.
Kiedy uzyskam certyfikat ukończenia kursu?
Imienny certyfikat będzie dostępny niezwłocznie po zakończeniu kursu w formie pliku PDF do pobrania i wydruku. Aby uzyskać certyfikat musisz odznaczyć jako ukończone wszystkie lekcje (plus bonusy i instrukcję generowania certyfikatu).
Gdzie i jak mogę otrzymać dodatkowe wsparcie?
Wsparcie udzielane jest w godzinach 9:00-17:00 pod adresem e-mail [email protected].