Medidesk Edu

Nagranie webinaru szkoleniowego

Co powiedzieć, kiedy pacjent… Metody postępowania w sytuacjach spornych

Ekspert: Urszula Łaskawiec

Polecane managerom placówek medycznych.

Metody postępowania w sytuacjach spornych
Ekspert: Urszula Łaskawiec
Head od Training Department Medidesk

Czego się dowiesz z nagrania webinaru?

Jak profesjonalnie reagować, kiedy pacjent krzyczy, grozi, jest nieprzyjemny.

Jak poradzić sobie, kiedy pacjent niecierpliwi się opóźnieniami?

Co powiedzieć, kiedy pacjent narzeka na cenę usługi?

Jak reagować w przypadku niezadowolenia pacjenta z usługi?

Dlaczego warto wybrać szkolenia Medidesk?

Jesteśmy praktykami. Nasze programy szkoleniowe powstały w oparciu o realne potrzeby i doświadczenia managerów i pracowników medycznych.

Przeprowadziliśmy szkolenia ze skutecznej rejestracji, marketingu i zarządzania w ponad 450 placówkach w całej Polsce.

49,00 

Course Curriculum

Nagranie webinaru: Co powiedzieć, kiedy pacjent… Metody postępowania w sytuacjach spornych

  • Nagranie webinaru
    01:06:37

FAQ

W jaki sposób mogę zakupić wybrany produkt?

1. Dodaj produkt do koszyka. Cena za kurs jest ceną netto, dlatego w koszyku zostanie powiększona o podatek VAT. Jeśli masz kupon rabatowy, wpisz odpowiedni kod. 
2. Wypełnij formularz zamówienia. Jeśli potrzebujesz fakturę VAT  – wpisz dane do faktury. Jeśli nie posiadasz konta w platformie Medidesk, podczas składania zamówienia konto zostanie utworzone automatycznie. Dane Twojego konta (login, hasło, link do platformy) oraz fakturę VAT otrzymasz na wskazany przez Ciebie adres e-mail.
3. Dostęp do kursu zostanie uruchomiony po zaksięgowaniu przez Medidesk Sp. z o.o. Twojej płatności za zamówienie.  

 

W jaki sposób mogę zapłacić za produkt?

Operatorem płatności na platformie jest PayU SA, który umożliwia dokonanie płatności za pomocą: przelewu online lub tradycyjnego.

Potrzebuję faktury pro-forma. Co mam zrobić?

Po wybraniu produktu i wypełnieniu formularza (patrz. W jaki sposób mogę zakupić wybrany produkt?) należy podać dane do faktury VAT oraz wybrać opcję „przelew bankowy” podczas realizacji płatności. Faktura proforma zostanie wysłana na wskazany podczas zamówienia adres mailowy. Po zaksięgowaniu płatności, otrzymasz wiadomość o zrealizowaniu zamówienia i uruchomieniu dostępu do kursu.

Na jak długo otrzymam dostęp do produktu?

Nasze szkolenia, kursy i inne produkty są dostępne online 24h/dobę. Ty sam decydujesz, kiedy z nich skorzystasz. Po zakupie produktu otrzymujesz roczny dostęp do produktu.

Co zrobić, gdy zapomniałem hasła i loginu?

Na stronie logowania kliknij w przycisk “Nie pamiętasz hasła?”. Podaj swoją nazwę użytkownika lub adres e-mail podany podczas rejestracji lub zamówienia. Otrzymasz wiadomość z linkiem do utworzenia nowego hasła. 

Gdzie i jak mogę otrzymać dodatkowe wsparcie?

Wsparcie udzielane jest w godzinach 9:00-17:00 pod adresem e-mail kontakt@medidesk.edu.pl.