Medidesk Edu

Zarządzanie placówką medyczną: pakiet webinarów szkoleniowych

Skorzystaj z wiedzy ekspertów i poznaj wskazówki dla managerów branży medycznej. Kup dostęp do pakietu webinarów szkoleniowych Medidesk.

Poznaj najnowsze wskazówki ekspertów

Webinar szkoleniowy, 60 min.

Cyberbezpieczeństwo placówki medycznej - przygotowanie na nowe przepisy.
  • Dyrektywa NIS2 – czy to nowe RODO? 
  • Obowiązki placówek medycznych wynikające z dyrektywy NIS2 
  • Jak efektywnie przygotować się do zmian? 
  • Podsumowanie i przegląd zbliżającej się nowelizacji ustawy o Krajowym Systemie Cyberbezpieczeństwa (KSC) 

Webinar szkoleniowy, 70 min.

Sposoby na obniżenie podatków w placówce medycznej
  • Jak w obecnych czasach można obniżyć podatki i jednocześnie zabezpieczyć ryzyko podatkowe?
  • Bezpieczne narzędzia pozwalające na obniżenie podatku dochodowego w placówkach medycznych
  • Podatek VAT – możliwe do zastosowania stawki i od czego wysokości stawek są uzależnione?

Webinar szkoleniowy, 60 min.

Monitoring i nagrywanie personelu w placówkach medycznych
  • Przepisy dotyczące dozwolonych praktyk monitoringu w obiektach ochrony zdrowia
  • Nagrywanie rozmów personelu placówek medycznych
  • Monitoring poczty elektronicznej

Webinar szkoleniowy, 80 min.

Co zespół rejestracji powinien wiedzieć o prawach pacjenta i RODO?
  • Przepisy, które musi znać każda rejestratorka medyczna 
  • Najczęstsze błędy naruszające przepisy RODO obowiązujące placówki medyczne 

Kup dostęp do biblioteki wszystkich webinarów

Webinar szkoleniowy, 90 min.

Jak rozmawiać z pracownikiem? Poradnik managera placówki medycznej
  • Jak przeprowadzić rozmowę z pracownikiem o wynikach pracy? 
  • Jak efektywnie motywować? 
  • Jak zapobiegać wypaleniu zawodowemu wśród personelu?  

Webinar szkoleniowy, 80 min.

Jak mówić, czego unikać? Słownictwo profesjonalnej rejestratorki medycznej
  • Schematy rozmów (powitanie, pożegnanie, umówienie wizyty, propozycje alternatywnych rozwiązań)
  • Umiejętna komunikacja na temat cen, terminów
  • Jak przepraszać? Jak rozładować stresującą sytuację?
  • Osłabiacze komunikacji – jakich zwrotów należy unikać

Webinar szkoleniowy, 60 min.

Jak pozyskiwać więcej pacjentów na zabiegi i usługi medyczne?
  • Co sprawia, że pacjent wybiera Twoją placówkę, a nie konkurencję?
  • Jak zachęcić pacjenta do umówienia się na zabieg?
  • Skuteczne kampanie reklamowe w branży medycznej

Webinar szkoleniowy, 70 min.

Najczęstsze błędy w prowadzeniu dokumentacji medycznej
  • Jakie błędy popełniają placówki w prowadzeniu dokumentacji medycznej?
  • Bezpieczne procedury prowadzenia dokumentacji
  • Jak skorygować popełniony błąd?
  • Kosztowne konsekwencje błędów w prowadzeniu dokumentacji

Kup dostęp do biblioteki wszystkich webinarów

Webinar szkoleniowy, 60 min.

Komu mogę udostępnić dokumentację medyczną?
  • Zasady i formy udostępniania dokumentacji rodzinie, bliskim – weryfikacja tożsamości  
  • Instytucje, którym należy udostępnić dokumentację  
  •  Jak się zabezpieczyć przed nieuprawnionym udostępnieniem dokumentacji? 

Webinar szkoleniowy, 70 min.

Czy placówka może...? Reklama usług medycznych w pytaniach i odpowiedziach.
  • Zamieścić zdjęcie, film w social mediach z wizerunkiem lekarza opowiadającego o zabiegu?
  • Zamieścić w social mediach zdjęcia po i zabiegu?
  • W poście zachęcić do wykonania telefonu, jeśli pacjent zauważy u siebie dany problem zdrowotny?
  • Ogłosić promocję 50% (na SM i stronie www) na konkretny zabieg, badanie?
  • Jako nagrodę w konkursie dać wejściówkę lub zniżkę na badanie?
  • Podać w cenniku na stronie dokładne nazwy urządzeń i preparatów?
  • Opublikować pozytywną opinię klienta na FB?
  • Rozdać pacjentom próbki produktów po wizycie?
  • Inne pytania?

Webinar szkoleniowy, 70 min.

Systemy motywacyjne dla pracowników placówki medycznej
  • Co motywuje pracowników do efektywnej pracy?
  • Jak mierzyć efekty pracy zespołu i co nagradzać?
  • Narzędzia pomocne przy wprowadzeniu systemu motywacyjnego w placówce

Webinar szkoleniowy, 70 min.

Co powiedzieć, kiedy pacjent… Metody postępowania w sytuacjach spornych
  • Jak profesjonalnie reagować, kiedy pacjent:
    Krzyczy, grozi, jest nieprzyjemny
    Narzeka na cenę usługi
    Niecierpliwi się opóźnieniami
    Jest niezadowolony z obsługi
  • Inne sporne sytuacje – historie uczestników
  • Jak poradzić sobie, kiedy pacjent niecierpliwi się opóźnieniami?
  • Co mówić, kiedy pacjent narzeka na cenę usługi?
  • Jak reagować w przypadku niezadowolenia z usługi?

Kup dostęp do biblioteki wszystkich webinarów

Webinar szkoleniowy, 60 min.

Jak pozyskiwać więcej pacjentów na zabiegii usługi medyczne?
  • Dozwolona promocja w branży medycznej i medycynie estetycznej 
  • Jak zachęcić pacjenta do umówienia się na zabieg? 
  • Skuteczne kampanie reklamowe w branży medycznej

Webinar szkoleniowy, 60 min.

Jak poprawić skuteczność rejestracji medycznej?
  • Jak zwiększyć liczbę umówionych wizyt przy obecnym ruchu telefonicznym? 
  • Sprzedaż zaczyna się w rejestracji: wzmocnienie umiejętności sprzedażowych pracowników rejestracji 
  • Jednolite standardy obsługi pacjentów przez pracowników rejestracji i boty 

Webinar szkoleniowy, 80 min.

Skuteczne budowanie motywacji w zespole placówki medycznej
  • Jak budować oraz utrzymać motywację i zaangażowanie pracowników? 
  • Klucz do sprawnego delegowania i egzekwowania obowiązków
  • Wyznaczanie i realizacja celów w pracy managera placówki

Webinar szkoleniowy, 80 min.

Standardy i procedury nowoczesnej obsługi pacjenta
  • Jak wdrożyć procedury profesjonalnej obsługi pacjenta w placówce? Podpowiedzi dla managerów 
  • Które obszary pracy rejestracji wymagają standaryzacji? 
  • Profesjonalna rozmowa z pacjentem – elementy obowiązkowe 
  • Standardy zachowań w sytuacjach spornych 

Kup dostęp do biblioteki wszystkich webinarów

Szkolenie EDM

Webinar szkoleniowy, 60 min.

Jak pozyskiwać więcej pacjentów na zabiegii usługi medyczne?
  • Co sprawia, że pacjent wybiera Twoją placówkę, a nie konkurencję?
  • Jak zachęcić pacjenta do umówienia się na zabieg?
  • Skuteczne kampanie reklamowe w branzy medycznej
Szkolenie online Rejestracja medyczna

Webinar szkoleniowy, 60 min.

Jak poprawić skuteczność rejestracji medycznej?
  • Jak zwiększyć liczbę umówionych wizyt przy obecnym ruchu telefonicznym? 
  • Sprzedaż zaczyna się w rejestracji: wzmocnienie umiejętności sprzedażowych pracowników rejestracji 
  • Jednolite standardy obsługi pacjentów przez pracowników rejestracji i boty 
Coaching managerski w branży ochr

Webinar szkoleniowy, 80 min.

Skuteczne budowanie motywacji w zespole placówki medycznej
  • Jak budować oraz utrzymać motywację i zaangażowanie pracowników? 
  • Klucz do sprawnego delegowania i egzekwowania obowiązków
  • Wyznaczanie i realizacja celów w pracy managera placówki
Szkolenie obsługa pacjenta NFZ

Webinar szkoleniowy, 80 min.

Standardy i procedury nowoczesnej obsługi pacjenta
  • Jak wdrożyć procedury profesjonalnej obsługi pacjenta w placówce? Podpowiedzi dla managerów 
  • Które obszary pracy rejestracji wymagają standaryzacji? 
  • Profesjonalna rozmowa z pacjentem – elementy obowiązkowe 
  • Standardy zachowań w sytuacjach spornych 

Kup dostęp do biblioteki wszystkich webinarów

Jak prowadzić profil na FB placowki medycznej

Webinar szkoleniowy, 78 min.

Jak prowadzić profil na FB placówki medycznej?
  • Jak wypracować profesjonalny wizerunek placówki medycznej na FB?
  • Pomysły na posty rekomendowane dla branży medycznej
  • Skuteczna reklama na FB placówki medycznej
Webinar Dotacja dla branzy medycznej

Webinar szkoleniowy, 55 min.

Dotacje na inwestycje i sprzęt dla branży medycznej
  • Przegląd programów pomocowych dla branży medycznej
  • Na jakie inwestycje można uzyskać dofinansowanie?
  • Jakie są warunki pozyskania i rozliczenia dofinansowania?
  • Jak zwiększyć szanse na uzyskanie dotacji?
Webinar zarządzanie zespołem rejestracji

Webinar szkoleniowy, 60 min.

Skuteczne zarządzanie personelem rejestracji medycznej: vademecum managera
  • Czym jest delegowanie obowiązków w placówce medycznej?
  • Klucz do sprawnego delegowania i egzekwowania obowiązków
  • Wyznaczanie i realizacja celów w pracy managera placówki
Webinar 5 sposob na zwiększenie liczby pacjentów

Webinar szkoleniowy, 82 min.

Marketing placówki medycznej: 5 sposobów na zwiększenie liczby pacjentów
  • Skuteczna strona sprzedażowa usług zdrowotnych
  • Efektywne kampanie Google Ads i FB Ads w branży medycznej
  • Marketing w rejestracji medycznej
  • Sprawdzone rozwiązania w social mediach

Kup dostęp do biblioteki wszystkich webinarów

Webinar Wdrożenie rejestratorki medycznej

Webinar szkoleniowy, 53 min.

Efektywna rekrutacja i wdrożenie do pracy rejestratorki medycznej
  • Jakie kompetencje i umiejętności powinna mieć rejestratorka medyczna?
  • Jak efektywnie przeprowadzić proces rekrutacyjny? 
  • Szybkie wdrożenie do pracy rejestratorki medycznej. 
Sprzedaż w rejestracji

Webinar szkoleniowy, 50 min.

Umawiaj więcej wizyt. Wzmocnienie umiejętności sprzedażowych zespołu rejestracji
  • Rola zespołu rejestracji w procesie sprzedaży usług
  • Techniki skutecznego rekomendowania usług medycznych
  • Co sprawia, że możemy stracić pacjenta?
Skuteczny manager placówki medycznej

Webinar szkoleniowy, 64 min.

Coaching managerski – jak być dobrym managerem placówki medycznej?
  • Cechy i kompetencje dobrego leadera zarządzającego podmiotem medycznym
  • Klucz do sprawnego delegowania i egzekwowania obowiązków
  • Wyznaczanie i realizacja celów w pracy managera placówki
Asertywność w placówce medycznej

Webinar szkoleniowy, 54 min.

Asertywność - niezbędna umiejętność managera i rejestratorek w placówce medycznej
  • Czym jest asertywność i dlaczego warto się jej nauczyć 
  • Techniki asertywności z przykładami 
  • Zachowania asertywne w pracy placówki medycznej na przykładach 

Kup dostęp do biblioteki wszystkich webinarów

Standardy obsługi pacjentów

Webinar szkoleniowy, 53 min.

Jak dbać o standardy obsługi, by nie tracić pacjentów?
  • Co robić, aby zwiększać efektywność w umawianiu wizyt pacjentów?
  • Jakie są osłabiacze komunikacji na linii rejestracja – pacjent i jak ich unikać?
  • Jak skutecznie włączyć rejestrację do działań prosprzedażowych?
Kurs Komunikacja z trudnym pacjentem

Webinar szkoleniowy, 60 min.

Obsługa wymagającego pacjenta. Techniki działania i wzorce zachowania w sytuacjach kryzysowych
  • Z jakimi problemami mierzą się najczęściej pracownicy rejestracji obsługujących wymagających pacjentów?
  • Dobre i niewłaściwe wzorce zachowań w komunikacji z tzw. trudnym pacjentem
  • Technika „5 kroków w kryzysie”

Webinar szkoleniowy, 60 min.

Jak chronić dane osobowe pacjenta w placówce medycznej
  • Przed jakimi wyzwaniami związanymi z ochroną danych wrażliwych stoją placówki medyczne?
  • Jak prawidłowo powinny być przetwarzane dane osobowe przez firmy zewnętrzne?
  • Jaka będzie nowa rola sygnalisty w ochronie zdrowia?
E-marketing w branży medycznej

Webinar szkoleniowy, 66 min.

E-marketing i nowoczesna sprzedaż w placówce medycznej
  • Uwarunkowania prawne reklamowania usług medycznych
  • Źródła pozyskiwania pacjentów
  • Strona www placówki
  • Landing page – do czego służy i dlaczego warto go mieć
  • Narzędzia Google – z których korzystać?

Kup dostęp do biblioteki wszystkich webinarów

webinar Audyt marketingowy

Webinar szkoleniowy, 52 min.

Jak skuteczniej docierać do pacjentów? Elementy audytu marketingowego
  • W jaki sposób podmioty ochrony zdrowia tracą pieniądze na promocję i działania reklamowe 
  • Jak zweryfikować skuteczność prowadzonych działań marketingowych i taniej pozyskiwać pacjentów? 
  • Obowiązkowe obszary profesjonalnego audytu marketingowego
Stres w pracy managerów i rejestratorek - jak sobie radzić?

Webinar szkoleniowy, 50 min.

Stres w pracy managerów i rejestracji - jak sobie radzić?
  • Jakie sytuacje najczęściej powodują stres i jak sobie z nimi radzić?
  • Jakie metody warto stosować, aby zapobiegać sytuacjom stresowym?
  • Jak wspomagać zespół rejestracji w sytuacji stresowych i kryzysowych?
  • Jak wspomóc managera w działaniach tak, aby zmniejszyć poziom stresu
Marketing placówek medycyny estetycznej przy ograniczonym budżecie

Webinar szkoleniowy, 52 min.

Marketing placówek medycyny estetycznej przy ograniczonym budżecie
  • Skuteczne kanały dotarcia do pacjentów online
  • Zalety i wady reklamowania w internecie usług medycyny estetycznej
  • Proste i sprawdzone sposoby na skuteczny kontent w social mediach
  • Podstawowe narzędzia i rodzaje komunikacji marketingowej
Narzędzia badające kompetencje w placówce medycznej

Webinar szkoleniowy, 51 min.

Narzędzia badające kompetencje – pomoc w budowaniu i zarządzaniu zespołem
  • Jak rozpoznać role zespołowe, wartości oraz wewnętrzne motywacje swoich pracowników?
  • Jak podnieść efektywność działań w zespole, rozwiązać konflikt lub skutecznie wdrożyć zmiany?
  • Jak odkryć indywidualne potrzeby pracowników; to co ich hamuje i co napędza i zastosować tę wiedzę w praktyce?

Kup dostęp do biblioteki wszystkich webinarów

Webinar szkoleniowy, 50 min.

Marketing doświadczeń w branży medycznej
  • Czym jest marketing doświadczeń?
  • Rodzaje, moduły doświadczeń
  • Tworzenie niezapomnianych doświadczeń w opiece medycznej
  • Przykłady marketingu doświadczeń w branży medycznej
Profil na LinkedIn placówki medycznej

Webinar szkoleniowy, 70 min.

Skuteczna wizytówka placówki medycznej na LinkedIn - dobre praktyki
  • Jak budować wizerunek marki (jako lidera, eksperta, atrakcyjnego pracodawcy)
  • Jak krok po kroku stworzyć atrakcyjną stronę firmową placówki medycznej
  • Jak rekrutować pracowników medycznych i niemedycznych na LinkedIn
Komunikacja social media w placówkach medycznych

Webinar szkoleniowy, 55 min.

Komunikacja w social mediach w placówkach medycznych
  • W jakich obszarach doskonalić komunikację interpersonalną w podmiotach leczniczych?
  • Jak prosto i skutecznie prowadzić social media podmiotu leczniczego?
  • Jakim zagrożeniem dla podmiotu leczniczego mogą być social media?

Kup dostęp do biblioteki wszystkich webinarów

Poznaj najnowsze wskazówki ekspertów

Webinar Custmer Experience

Webinar szkoleniowy, 60 min.

Customer Experience, czyli zadowolony pacjent w placówce medycznej
  • Co zrobić, aby zwiększyć jakość obsługi pacjentów?
  • Jak zarządzać procesem Customer Experience – doświadczenia klienta w placówce?
  • Dobre praktyki zwiększające sprzedaż usług medycznych i doświadczenia marketingowe przed decyzją zakupową
Stres w pracy managerów i rejestratorek - jak sobie radzić?

Webinar szkoleniowy, 50 min.

  • Jakie sytuacje najczęściej powodują stres i jak sobie z nimi radzić?
  • Jakie metody warto stosować, aby zapobiegać sytuacjom stresowym?
  • Jak wspomagać zespół rejestracji w sytuacji stresowych i kryzysowych?
  • Jak wspomóc managera w działaniach tak, aby zmniejszyć poziom stresu
Marketing placówek medycyny estetycznej przy ograniczonym budżecie

Webinar szkoleniowy, 52 min.

  • Skuteczne kanały dotarcia do pacjentów online
  • Zalety i wady reklamowania w internecie usług medycyny estetycznej
  • Proste i sprawdzone sposoby na skuteczny kontent w social mediach
  • Podstawowe narzędzia i rodzaje komunikacji marketingowej
Narzędzia badające kompetencje w placówce medycznej

Webinar szkoleniowy, 51 min.

  • Jak rozpoznać role zespołowe, wartości oraz wewnętrzne motywacje swoich pracowników?
  • Jak podnieść efektywność działań w zespole, rozwiązać konflikt lub skutecznie wdrożyć zmiany?
  • Jak odkryć indywidualne potrzeby pracowników; to co ich hamuje i co napędza i zastosować tę wiedzę w praktyce?

Webinar szkoleniowy, 63 min.

Zarządzanie personelem rejestracji w placówce medycznej
  • Czym tak naprawdę jest delegowanie obowiązków?
  • Korzyści z delegowania dla przedsiębiorstwa i przełożonych
  • Bariery w procesie delegowania dla pracowników i przełożonych
  • Filary skutecznego delegowania i komunikowania się z zespołem

Webinar szkoleniowy, 70 min.

  • Jak budować wizerunek marki (jako lidera, eksperta, atrakcyjnego pracodawcy)
  • Jak krok po kroku stworzyć atrakcyjną stronę firmową placówki medycznej
  • Jak rekrutować pracowników medycznych i niemedycznych na LinkedIn

Webinar szkoleniowy, 70 min.

Bezpieczna i rentowna placówka medyczna i stomatologiczna w dobie pandemii
  • Jak sprawnie zorganizować pracę rejestracji medycznej i stomatologicznej?
  • Jak wprowadzić telekonsultacje do swojej placówki medycznej i stomatologicznej?
  • Jak zapewnić możliwość zdalnej obsługi pacjentów przez rejestrację?

Webinar szkoleniowy, 55 min.

Komunikacja w social mediach w placówkach medycznych
  • W jakich obszarach doskonalić komunikację interpersonalną w podmiotach leczniczych?
  • Jak prosto i skutecznie prowadzić social media podmiotu leczniczego?
  • Jakim zagrożeniem dla podmiotu leczniczego mogą być social media?

Webinar szkoleniowy, 53 min.

  • Co robić, aby zwiększać efektywność w umawianiu wizyt pacjentów?
  • Jakie są osłabiacze komunikacji na linii rejestracja – pacjent i jak ich unikać?
  • Jak skutecznie włączyć rejestrację do działań prosprzedażowych?

Webinar szkoleniowy, 60 min.

  • Z jakimi problemami mierzą się najczęściej pracownicy rejestracji obsługujących wymagających pacjentów?
  • Dobre i niewłaściwe wzorce zachowań w komunikacji z tzw. trudnym pacjentem
  • Technika „5 kroków w kryzysie”

Webinar szkoleniowy, 60 min.

  • Przed jakimi wyzwaniami związanymi z ochroną danych wrażliwych stoją placówki medyczne?
  • Jak prawidłowo powinny być przetwarzane dane osobowe przez firmy zewnętrzne?
  • Jaka będzie nowa rola sygnalisty w ochronie zdrowia?

Webinar szkoleniowy, 50 min.

  • Czym jest marketing doświadczeń?
  • Rodzaje, moduły doświadczeń
  • Tworzenie niezapomnianych doświadczeń w opiece medycznej
  • Przykłady marketingu doświadczeń w branży medycznej

Dbamy o to, by nasi użytkownicy ciągle się rozwijali i doskonalili swoje umiejętności każdego dnia. Pakiet obejmuje tematycznie wszystkie aspekty skutecznego zarządzania placówką medyczną.

Bądź na bieżąco! Użytkownicy otrzymują dostęp do nagrań 24 h/7 z każdego miejsca z dostępem do internetu

BLACK WEEK

PROMOCJA TRWA DO 27 LISTOPADA

kod: edu%black

WSZYSTKIE KURSY | WEBINARY

-50%

249,00 

Cena jest kwotą netto

Pakiet "Webinary szkoleniowe Medidesk"

  • 41 h WIDEO
  • praktyczne wskazówki
  • wiedza ekspercka
  • dostęp 24 h/7

Dostępne nagrania

Course Curriculum

Jak pozyskiwać więcej pacjentów na zabiegi i usługi medyczne?

  • Webinar szkoleniowy
    01:06:37

Jak poprawić skuteczność rejestracji medycznej?

Skuteczne budowanie motywacji w zespole placówki medycznej

Standardy i procedury nowoczesnej obsługi pacjenta

Jak prowadzić profil na FB placówki medycznej?

Dotacje na inwestycje i sprzęt dla branży medycznej

Skuteczne zarządzanie personelem rejestracji medycznej: vademecum managera

Marketing placówki medycznej: 5 sposobów na zwiększenie liczby pacjentów

Efektywna rekrutacja i wdrożenie do pracy rejestratorki medycznej

Asertywność – niezbędna umiejętność managera i rejestratorek w placówce medycznej

E-marketing i nowoczesna sprzedaż w placówce medycznej

Umawiaj więcej wizyt. Wzmocnienie umiejętności sprzedażowych zespołu rejestracji

Coaching managerski – jak być dobrym managerem placówki medycznej?

Jak dbać o standardy obsługi w placówce, tak aby nie tracić pacjentów?

Jak skuteczniej docierać do pacjentów? Elementy audytu marketingowego

Jak chronić dane osobowe pacjenta w placówce medycznej?

Stres w pracy managerów i rejestratorek – jak sobie radzić?

Zarządzanie personelem rejestracji w placówce medycznej – delegowanie, podział obowiązków, egzekwowanie

Marketing doświadczeń w branży medycznej

Obsługa wymagającego pacjenta. Techniki działania i wzorce zachowania w sytuacjach kryzysowych

Narzędzia badające kompetencje – pomoc w budowaniu i zarządzaniu zespołem w placówce medycznej

Komunikacja interpersonalna i w social mediach w ochronie zdrowia

Dotacje dla branży medycznej. Jakie projekty będą mieć szanse na dofinansowanie w 2022 r.

Bezpieczna oraz dochodowa placówka medyczna i stomatologiczna w dobie pandemii

Co powiedzieć, kiedy pacjent… Metody postępowania w sytuacjach spornych

Systemy motywacyjne dla pracowników placówki medycznej

Czy placówka może…? Reklama usług medycznych w pytaniach i odpowiedziach.

Komu mogę udostępnić dokumentację medyczną?

Najczęstsze błędy w prowadzeniu dokumentacji medycznej

Jak pozyskiwać więcej pacjentów na zabiegi i usługi medyczne?

Jak mówić, czego unikać? Słownictwo profesjonalnej rejestratorki medycznej

Jak rozmawiać z pracownikiem? Poradnik managera placówki medycznej

Co zespół rejestracji powinien wiedzieć o prawach pacjenta i RODO? Monitoring i nagrywanie personelu w placówkach medycznych

Monitoring i nagrywanie personelu w placówkach medycznych

Sposoby na obniżenie podatków w placówce medycznej

Nie czekaj! Już dziś odblokuj dostęp do pakietu webinarów szkoleniowych Medidesk!

Dlaczego warto wybrać webinary Medidesk?

Nasi prelegenci dzielą się wiedzą zweryfikowaną przez lata pracy w placówkach ochrony zdrowia.

Eksperci przekazują praktyczną i sprawdzoną wiedzę dotyczącą zarządzania placówką, rejestracją w branży medycznej i beauty.

Jak pozyskiwać więcej pacjentów na usługi i zabiegi medyczne?

Jak wzmocnić kompetencje sprzedażowe zespołu rejestracji medycznej?

Jak zarządzać zespołem pracowników placówki medycznej i skutecznie delegować zadania?

Jak przygotować zespół rejestracji na obsługę nawet najbardziej wymagających pacjentów?

Jak budować profesjonalny wizerunek placówki medycznej?

Jak dbać o najwyższą jakość obsługi pacjenta?

Jak radzić sobie ze stresem w pracy podmiotu medycznego?

Jak mądrze zaplanować budżet marketingowy placówki medycznej?

Poznaj ekspertów webinarów Medidesk

Łukasz Grzanek

Internet, digital i e-mail marketer w branży healthcare

Urszula Łaskawiec
Urszula Łaskawiec

Ekspert ds. Szkoleń i Rozwoju Kadry dla Branży Medycznej

Anna Aleksandrowicz
Anna Aleksandrowicz

Specjalistka marketingu medycznego, Account Manager MediaHealth

Patrycja Zawadzka radca prawny
Patrycja Zawadzka

Radca prawny, specjalizuje się w prawie medycznym

Komu pomagamy?

Przychodnie POZ

Poradnie specjalistyczne

Szpitale prywatne i publiczne

Kliniki i gabinety stomatologiczne

Kliniki i gabinety medycyny estetycznej

Opinie o webinarach

Elżbieta

Mnóstwo konkretów i praktycznej wiedzy dla rejestracji medycznej. Mam za sobą już kilka webinarów Medidesk i polecam zdecydowanie.

Zbigniew

Samo "mięso", bez niepotrzebnej teorii. Wszystko skrojone dla placówki leczniczej.

Jolanta

Polecam webinary z zakresu prawa pani Patrycji Zawadzkiej. Bardzo interesujące, na wysokim poziomie merytorycznym.

Aleksandra

Wygodna forma - filmy można obejrzeć w dowolnym momencie i maja optymalna długość.

FAQ

W jaki sposób mogę kupić pakiet webinarów?

1. Dodaj produkt do koszyka. Cena za kurs jest ceną netto, dlatego w koszyku zostanie powiększona o podatek VAT. Jeśli masz kupon rabatowy, wpisz odpowiedni kod. 
2. Wypełnij formularz zamówienia. Jeśli potrzebujesz fakturę VAT  – wpisz dane do faktury. Jeśli nie posiadasz konta w platformie Medidesk, podczas składania zamówienia konto zostanie utworzone automatycznie. Dane Twojego konta (login, hasło, link do platformy) oraz fakturę VAT otrzymasz na wskazany przez Ciebie adres e-mail.
3. Dostęp do kursu zostanie uruchomiony po zaksięgowaniu przez Medidesk Sp. z o.o. Twojej płatności za zamówienie.  

 

W jaki sposób mogę zapłacić?

Operatorem płatności na platformie jest PayU SA, który umożliwia dokonanie płatności za pomocą: przelewu online lub tradycyjnego.

Potrzebuję faktury pro-forma. Co mam zrobić?

Po wybraniu produktu i wypełnieniu formularza  należy podać dane do faktury VAT oraz wybrać opcję „przelew bankowy” podczas realizacji płatności. Faktura proforma zostanie wysłana na wskazany podczas zamówienia adres mailowy. Po zaksięgowaniu płatności, otrzymasz wiadomość o zrealizowaniu zamówienia i uruchomieniu dostępu do nagrań.

Na jak długo otrzymam dostęp do nagrań?
Nasze szkolenia, kursy i inne produkty są dostępne online 24h/dobę. Ty sam decydujesz, kiedy z nich skorzystasz. Po zakupie produktu otrzymujesz dożywotni dostęp do produktu (pod warunkiem, że Twoje konto jest aktywne, platforma działa, a my dysponujemy nieprzerwanie licencją na ten materiał).
Co zrobić, gdy zapomniałem hasła i loginu?

Na stronie logowania kliknij w przycisk “Nie pamiętasz hasła?”. Podaj swoją nazwę użytkownika lub adres e-mail podany podczas rejestracji lub zamówienia. Otrzymasz wiadomość z linkiem do utworzenia nowego hasła. 

Gdzie i jak mogę otrzymać dodatkowe wsparcie?

Wsparcie udzielane jest w godzinach 9:00-17:00 pod adresem e-mail kontakt@medidesk.edu.pl.

Skorzystaj z wiedzy ekspertów.
Kup dostęp do pakietu webinarów szkoleniowych Medidesk >>>