Rodzaj konferencji:
konferencja wirtualna
Data konferencji:
22 kwietnia 2021 r.
Jak reagować na oficjalne skargi pacjentów oraz negatywne opinie na temat placówki w mediach społecznościowych? Kto odpowiada za błąd lub niedopatrzenie lekarza i jak reagować w sytuacjach roszczenia?Podczas wykładu eksperci wyjaśnią kwestie odpowiedzialność prawnej placówki oraz kadry lekarskiej oraz odpowiedzą na pytania uczestników.
Jakie dokumenty używane w placówkach medycznych trzeba przechowywać w formie elektronicznej? Czy należy digitalizować dokumentację medyczną papierową z ubiegłych lat? Jak prawidłowo wystawiać E-skierowania? Ekspert rozwieje wątpliwości managerów i kierowników ośrodków medycznych oraz odpowie na pytania uczestników.
Jakie są sprawdzone sposoby na pozyskanie lekarzy specjalistów do placówki? Jakie warunki powinna spełnić placówka medyczna, by być miejscem atrakcyjnym jako pracodawca? Jaką formę zatrudnienia lekarza wybrać? Jak zatrudniać lekarzy spoza UE?
Gdzie szukać rejestratorek do placówek medycznych? Jakie kompetencje i umiejętności powinna mieć rejestratorka medyczna? Szkolenia i szybkie wdrożenie do pracy rejestratorki medycznej.
Które kanały pozyskiwania pacjentów są najskuteczniejsze? Jak reagować na negatywne opinie w sieci i nieetyczne działania konkurencji? Jak mierzyć skuteczność działań reklamowych? Jakie są podstawowe błędy w marketingu placówek medycznych? Jak bezpłatnie lub przy ograniczonym budżecie skutecznie pozyskiwać pacjentów?
adwokat
radca prawny
Ekspert Centrum e-Zdrowia
Partner zarządzający grupy Portal-Medica
Deputy Sales Director Medidesk
Dyrektor Zarządzający Vita-Medica
Doradca Zarządów Placówek Leczniczych, CEO Medidesk
Deputy Sales Director Medidesk
Dyrektor ds. Rozwoju przychodni Ars-Medica
Dyrektor Zarządzający Przychodnia i Szpital Okulistyczny Retina
Nasi prelegenci dzielą się wiedzą zweryfikowaną przez lata aktywnej pracy zawodowej w obszarze ochrony zdrowia.
W trakcie konferencji poruszamy autentyczne problemy i praktyczne kwestie dotyczące zarządzania podmiotem branży medycznej. Omawiamy case studies i odpowiadamy na pytania.
Przedstawimy skuteczne rozwiązania dla codziennych problemów w zarządzaniu placówką medyczną – wypracowane w toku wieloletniego doświadczenia.
Jesteśmy praktykami. Nasze programy szkoleniowe powstały w oparciu o realne potrzeby i doświadczenia managerów i pracowników medycznych.
Przeprowadziliśmy szkolenia ze skutecznej rejestracji, marketingu i zarządzania w ponad 450 placówkach w całej Polsce.
1. Dodaj produkt do koszyka. Cena za kurs jest ceną netto, dlatego w koszyku zostanie powiększona o podatek VAT. Jeśli masz kupon rabatowy, wpisz odpowiedni kod.
2. Wypełnij formularz zamówienia. Jeśli potrzebujesz fakturę VAT - wpisz dane do faktury. Jeśli nie posiadasz konta w platformie Medidesk, podczas składania zamówienia konto zostanie utworzone automatycznie. Dane Twojego konta (login, hasło, link do platformy) oraz fakturę VAT otrzymasz na wskazany przez Ciebie adres e-mail.
3. Dostęp do kursu zostanie uruchomiony po zaksięgowaniu przez Medidesk Sp. z o.o. Twojej płatności za zamówienie.
Operatorem płatności na platformie jest PayU SA, który umożliwia dokonanie płatności za pomocą: przelewu online lub tradycyjnego.
Po wybraniu produktu i wypełnieniu formularza (patrz. W jaki sposób mogę zakupić wybrany produkt?) należy podać dane do faktury VAT oraz wybrać opcję „przelew bankowy” podczas realizacji płatności. Faktura proforma zostanie wysłana na wskazany podczas zamówienia adres mailowy. Po zaksięgowaniu płatności, otrzymasz wiadomość o zrealizowaniu zamówienia i uruchomieniu dostępu do kursu.
Nasze szkolenia, kursy i inne produkty są dostępne online 24h/dobę. Ty sam decydujesz, kiedy z nich skorzystasz. Po zakupie produktu otrzymujesz dożywotni dostęp do produktu (pod warunkiem, że Twoje konto jest aktywne, platforma działa, a my dysponujemy nieprzerwanie licencją na ten materiał).
Na stronie logowania kliknij w przycisk “Nie pamiętasz hasła?”. Podaj swoją nazwę użytkownika lub adres e-mail podany podczas rejestracji lub zamówienia. Otrzymasz wiadomość z linkiem do utworzenia nowego hasła.
Imienny certyfikat będzie dostępny niezwłocznie po zakończeniu kursu w formie pliku PDF do pobrania i wydruku. Aby uzyskać certyfikat musisz odznaczyć jako ukończone wszystkie lekcje (plus bonusy i instrukcję generowania certyfikatu).
Wsparcie udzielane jest w godzinach 9:00-17:00 pod adresem e-mail kontakt@medidesk.edu.pl.
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |