Szkolenie online dla branży medycznej
EDM w praktyce podmiotów wykonujących działalność leczniczą innych niż szpitalne
Poznaj w praktyce zasady zarządzania Elektoniczną Dokumentacją Medyczną w placówkach medycznych.
Czego się dowiesz podczas szkolenia?
Poszerzysz wiedzę z zakresu prowadzenia i wdrożenia obowiązkowej dokumentacji elektronicznej w placówkach ochrony zdrowia.
Zrozumiesz i oswoisz podstawowe pojęcia funkcjonujące w obszarze elektronicznej dokumentacji medycznej.
Poznasz zasady wystawiania i funkcjonowania e-dokumentów w świetle obowiązujących przepisów prawnych.
Kup teraz!
519,00 zł netto
Cennik (netto):
* 1 osoba - 519,00 zł
* 2 - 3 osoby z jednej placówki - 430,00 zł/os.
* więcej niż 3 osoby z jednej placówki - 379 zł/os.
Cena zawiera:
- Udział w webinarium złożonym z prezentacji wraz z prelekcją specjalisty na żywo
- Dostęp do czatu w trakcie trwania webinarium z możliwością komentowania
i zadawania pytań
- Dostęp do materiałów wykorzystanych w trakcie prelekcji
- Imienny certyfikat potwierdzający udział w webinarium
Szkolenie online "EDM w praktyce podmiotów wykonujących działalność leczniczą innych niż szpitalne"
Wymiar czasowy: 120 minut
Forma szkolenia: online (prezentacja z prelekcją oraz Q&A)
Terminy szkolenia:
Wyślij e-mail na adres: kontakt@medidesk.edu.pl.
Prowadzący: Marta Koziarska Ryfka / Aleksandra Jaros
Dla kogo jest to szkolenie?
Managerowie i kadra zarządzająca placówek medycznych
Pracownicy rejestracji, personel administracyjny i medyczny
Program szkolenia
Moduł 1: Obowiązujące podstawy prawne i wymagania względem podmiotów wykonujących działalność leczniczą innych niż szpitalne
Uwarunkowania formalne związane z wdrożeniem elektronicznej dokumentacji medycznej i EDM w obszarze ochrony zdrowia.
Moduł 2: Narzędzia autoryzujące i katalog dokumentów EDM
Przybliżenie praktyki pracy z dokumentacją medyczną w formie elektronicznej i EDM * wytwarzanie, korzystanie i wymiana EDM.
Moduł 3: Wytwarzanie, korzystanie i wymiana EDM
Obrót elektroniczną dokumentacją medyczną w praktyce podmiotu leczniczego: aktualne możliwości oraz niedociągnięcia reformy i zagrożenia systemowe.
Moduł 4: Rejestr zdarzeń medycznych, e-recepty, e-skierowania, e-zwolnienia
Poznanie zasad funkcjonowania i możliwości systemowych oraz omówienie rozwiązań rynkowych usprawniających wdrożenie dla wybranych dokumentów.
Poznaj naszych szkoleniowców
Marta Koziarska Ryfka
Kierownik Operacyjny Mazowieckiego Biura Rozliczeń Kontraktów w Warszawie, Kierownik Działu Rozliczeń oraz Specjalista ds. rozliczeń kontraktów z NFZ, z wykształcenia magister fizjoterapii oraz magister psychologii. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w pracy z podmiotami. prowadzącymi działalność leczniczą w różnorodnych rodzajach i zakresach świadczeń.
Aleksandra Jaros
Kierownik ds. Strategicznych Mazowieckiego Biura Rozliczeń Kontraktów w Warszawie z ponad
10- letnim doświadczeniem w zakresie realizacji umów zawartych z Narodowym Funduszem Zdrowia. Ekspert w dziedzinie rozliczeń oraz kontraktowania świadczeń opieki zdrowotnej na terenie całej Polski.
Partner
Mazowieckie Biuro Rozliczeń Kontraktów w Warszawie
Lider usług doradczych i outsourcingowych dla podmiotów leczniczych. Specjalizuje się w dziedzinie kontraktów z NFZ, aspektów formalnoprawnych działalności leczniczej, zarządzania oraz IT w służbie zdrowia.
Opinie o szkoleniu
Anna Ryska - Tokarska
Manager Kliniki
Kompleksowa wiedza na temat Elektronicznej Dokumentacji Medycznej - od zagadnień prawnych przez techniczne. Bardzo przydatna sesja pytań i odpowiedzi podczas warsztatu.
Ewa Malinowska
Kierownik recepcji
Polecam szkolenie. Temat potraktowany wyczerpująco, konkretnie i w oparciu o faktyczne doświadczenia innych placówek. Otrzymaliśmy wiele praktycznych podpowiedzi. Prowadzący profesjonalni.
Tomasz Korniluk
Manager
Polecam szkolenia Mazowieckiego Biura Rozliczeń Kontraktów. Starannie przekazana wiedza, mnóstwo praktycznych wskazówek i ogromne doświadczenie prowadzących.
FAQ
- Dodaj produkt do koszyka, wybierając tyle sztuk, ile osób weźmie udział w szkoleniu. Cena za udział w szkoleniu pojedynczej osoby spada w zależności od liczebności grupy:
- 519 zł netto, jeśli w szkoleniu bierze udział jedna osoba
- 430 zł za osobę, jeśli w szkoleniu biorą udział 2 lub 3 osoby z placówki
- 379 zł za osobę, jeśli w szkoleniu biorą udział 4 osoby lub więcej z jednej placówki
Cena za szkolenie jest ceną netto, dlatego w koszyku zostanie powiększona o podatek VAT.
2. Wypełnij formularz zamówienia. Jeśli potrzebujesz fakturę VAT – wpisz dane do faktury. Jeśli nie posiadasz konta w platformie Medidesk, podczas składania zamówienia konto zostanie utworzone automatycznie. Dane Twojego konta (login, hasło, link do platformy) oraz fakturę VAT otrzymasz na wskazany przez Ciebie adres e-mail.
3. Na adres: kontakt@medidesk.edu.pl wyślij e-mail z nazwą placówki i wybraną datą szkolenia online. Dane do wirtualnego pokoju szkoleniowego otrzymasz mailem.
4. Realizacja szkolenia online zostanie uruchomiona po zaksięgowaniu przez Medidesk Sp. z o.o. Twojej płatności za zamówienie.
Operatorem płatności na platformie jest PayU SA, który umożliwia dokonanie płatności za pomocą: przelewu online lub tradycyjnego.
Po wybraniu szkolenia i wypełnieniu formularza (patrz. W jaki sposób mogę kupić szkolenie?) należy podać dane do faktury VAT oraz wybrać opcję „przelew bankowy” podczas realizacji płatności. Faktura proforma zostanie wysłana na wskazany podczas zamówienia adres mailowy. Po zaksięgowaniu płatności, otrzymasz wiadomość o zrealizowaniu zamówienia.
Imienny certyfikat każdy z uczestników otrzyma mailem po zakończeniu szkolenia.
Wsparcie udzielane jest w godzinach 9:00-17:00 pod adresem e-mail kontakt@medidesk.edu.pl.