Medidesk Edu

kurs online Medidesk Edu

Obsługa pacjenta onkologicznego

Autor kursu: Małgorzata Amarjan

Chcesz wdrożyć w placówce profesjonalne standardy obsługi pacjenta z chorobą nowotworową?

Przygotuj placówkę medyczną na obsługę pacjenta onkologicznego

Poznaj ścieżkę pacjenta onkologicznego, kartę DiLO, oraz rolę koordynatora w opiece onkologicznej

Dowiedz się, jak prowadzić komunikację z osobami pacjentami z chorobą nowotworową

Poznaj profesjonalne standardy opieki nad pacjentem z nowotworem

299,00 

Cena jest kwotą netto

Kurs "Obsługa pacjenta onkologicznego" to:

  • 5 lekcji + bonusy
  • 64 minuty szkolenia
  • 66 stron materiałów - E-booki dla managerów placówek medycznych
  • Nielimitowany dostęp do materiałów na platformie edukacyjnej
  • Możliwość nauki z dowolnego miejsca z dostępem do internetu i na dowolnym urządzeniu
  • Certyfikat ukończenia kursu dostępny po zakończeniu nauki

Bonusy do kursu

Komunikacja interpersonalna i w SM

Nagranie webinaru (68 minut)
Komunikacja interpersonalna i w social mediach dla placówek medycznych

E-book (25 stron)
Jak zwiększyć przychody placówki medycznej?

E-book (25 stron)
Poznaj standardy pracy nowoczesnej rejestracji medycznej.

Jak dbać o standardy obsługi pacjenta

Nagranie webinaru (60 minut) Customer Experience, czyli zadowolony pacjent

Course Curriculum

Podstawowe zasady obsługi pacjenta onkologicznego​

  • Lekcja 1
    09:03

Spójna komunikacja ​ w placówce onkologicznej​ – dlaczego jest ważna​

Ścieżka pacjenta​ onkologicznego

Karta Diagnostyki i Leczenia Onkologicznego oraz rola koordynatora w ujęciu praktycznym​

Elementy psychoonkologii ​ w opiece ​ nad pacjentem onkologicznym​

BONUS – webinar szkoleniowy

BONUS – webinar szkoleniowy

Jak uzyskać certyfikat po zakończeniu kursu?

Małgorzata Amarjan

Małgorzata Amarjan

Ekspert ds. Szkoleń i Rozwoju Kadry dla Branży Medycznej
Od wielu lat zajmuję się szkoleniami i doradztwem w obszarze zarządzania placówką medyczną.

Mam wieloletnie doświadczenie menadżerskie w koordynowaniu kluczowych procesów, takich jak zarządzanie pracą recepcji, zarządzanie zespołem, procesami, rekrutacja, sprzedaż i kompleksowa obsługa klienta.

Nie czekaj! Już dziś poznaj najlepsze standardy obsługi pacjenta onkologicznego.

  • Poznasz ścieżkę pacjenta onkologicznego​, kartę DiLO, oraz rolę koordynatora w opiece onkologicznej.
  • Dowiesz się, jak prowadzić komunikację z osobami pacjentami z chorobą nowotworową.

Dla kogo jest ten kurs?

  • Managerów placówek medycznych
  • Pracowników rejestracji
  • Koordynatorów leczenia onkologicznego

Dlaczego warto wybrać kursy Medidesk?

Jesteśmy praktykami. Nasze programy szkoleniowe powstały w oparciu o realne potrzeby i doświadczenia managerów i pracowników medycznych.

Przeprowadziliśmy szkolenia ze skutecznej rejestracji, marketingu i zarządzania w ponad 450 placówkach w całej Polsce.

FAQ

W jaki sposób mogę zakupić wybrany produkt?

1. Dodaj produkt do koszyka. Cena za kurs jest ceną netto, dlatego w koszyku zostanie powiększona o podatek VAT. Jeśli masz kupon rabatowy, wpisz odpowiedni kod. 
2. Wypełnij formularz zamówienia. Jeśli potrzebujesz fakturę VAT  – wpisz dane do faktury. Jeśli nie posiadasz konta w platformie Medidesk, podczas składania zamówienia konto zostanie utworzone automatycznie. Dane Twojego konta (login, hasło, link do platformy) oraz fakturę VAT otrzymasz na wskazany przez Ciebie adres e-mail.
3. Dostęp do kursu zostanie uruchomiony po zaksięgowaniu przez Medidesk Sp. z o.o. Twojej płatności za zamówienie.  

 

W jaki sposób mogę zapłacić za produkt?

Operatorem płatności na platformie jest PayU SA, który umożliwia dokonanie płatności za pomocą: przelewu online lub tradycyjnego.

Potrzebuję faktury pro-forma. Co mam zrobić?

Po wybraniu produktu i wypełnieniu formularza (patrz. W jaki sposób mogę zakupić wybrany produkt?) należy podać dane do faktury VAT oraz wybrać opcję „przelew bankowy” podczas realizacji płatności. Faktura proforma zostanie wysłana na wskazany podczas zamówienia adres mailowy. Po zaksięgowaniu płatności, otrzymasz wiadomość o zrealizowaniu zamówienia i uruchomieniu dostępu do kursu.

Na jak długo otrzymam dostęp do produktu?

Nasze szkolenia, kursy i inne produkty są dostępne online 24h/dobę. Ty sam decydujesz, kiedy z nich skorzystasz. Po zakupie produktu otrzymujesz dożywotni dostęp do produktu (pod warunkiem, że Twoje konto jest aktywne, platforma działa, a my dysponujemy nieprzerwanie licencją na ten materiał).

Co zrobić, gdy zapomniałem hasła i loginu?

Na stronie logowania kliknij w przycisk “Nie pamiętasz hasła?”. Podaj swoją nazwę użytkownika lub adres e-mail podany podczas rejestracji lub zamówienia. Otrzymasz wiadomość z linkiem do utworzenia nowego hasła. 

Kiedy uzyskam certyfikat ukończenia kursu?

Imienny certyfikat będzie dostępny niezwłocznie po zakończeniu kursu w formie pliku PDF do pobrania i wydruku. Aby uzyskać certyfikat musisz odznaczyć jako ukończone wszystkie lekcje (plus bonusy i instrukcję generowania certyfikatu).

Gdzie i jak mogę otrzymać dodatkowe wsparcie?

Wsparcie udzielane jest w godzinach 9:00-17:00 pod adresem e-mail kontakt@medidesk.edu.pl.