Medidesk Edu

kurs online Medidesk Edu

Skuteczny profil na FB placówki medycznej

Autor kursu: Katarzyna Stroińska

Poznaj sprawdzone sposoby na bezpłatne budowanie społeczności i rozwój fanpage’a na Facebooku.

BLACK WEEK

PROMOCJA TRWA DO 27 LISTOPADA

kod: edu%black

WSZYSTKIE KURSY | WEBINARY

-50%

Kup dostęp

Katarzyna Stroińska

Katarzyna Stroińska

Specjalista marketingu online, Project Manager Medidesk Edu
Pracuję jako specjalista marketingu online oraz project manager Medidesk Edu.

Prowadzę profile i kampanie na Facebooku, także w branży medycznej.

Mam kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze marketingu oraz jako redaktor prowadzący portali internetowych.
Projekt bez nazwy(46)

Dlaczego warto wybrać kursy Medidesk?

Jesteśmy praktykami. Nasze programy szkoleniowe powstały w oparciu o realne potrzeby i doświadczenia managerów i pracowników medycznych.

Przeprowadziliśmy szkolenia ze skutecznej rejestracji, marketingu i zarządzania w ponad 600 placówkach w całej Polsce.

499,00 

Szczegóły kursu

Course Curriculum

Wstęp

Jak powinien wyglądać profesjonalny fanpage placówki medycznej?
“Profesjonalny” czyli jaki? W tej lekcji dowiesz się, jaka jest optymalna nazwa fanpge'a, poznasz najlepsze praktyki związane z tworzeniem banneru w tle. Krok po kroku przejdziemy przez niezbędne ustawienia fanpage'a, skonfigurujmy prawidłowo Messengera, ustawiając automatyczne odpowiedzi. Przekonasz się, że warto dodać na Facebooku kartę usług oraz poznasz bezpłatne narzędzie do umawiania wizyt - Spotkania na Facebooku. Lekcja jest praktycznym poradnikiem, po którym samodzielnie stworzysz lub dopracujesz fanpage, będący Twoją profesjonalną wizytówką.

Profil na FB jako jeden z elementów strategii marketingowej
W tej lekcji poznasz działania algorytmu FB, który decyduje komu wyświetlić Twoje posty. Znajdziesz w niej odpowiedź na pytanie, po co placówce medycznej fanpage - jakie cele biznesowe powinien spełniać - co wpłynie bezpośrednio na sposób prowadzenia Twojej komunikacji na FB. Poznasz najważniejsze zasady, na które należy zwróć uwagę budując spójny i profesjonalny obraz Twojej marki na Facebooku. Przyjrzymy się identyfikacji wizualnej Twojej marki oraz tonie komunikacji. Dowiesz się, jak samodzielnie tworzyć grafiki oraz skąd brać bezpłatne zdjęcia.

Techniczne aspekty tworzenia postów na Facebooku
W lekcji trzeciej poznasz najlepsze, bezpłatne narzędzia do planowania postów na Facebooku. Krok po kroku przejdziemy także przez proces tworzenia najczęściej wykorzystywanych typów postów: ze zdjęciem, galerią zdjęć, linkiem do strony internetowej, karuzelą zdjęć, filmem wideo oraz z przyciskiem do Messengera.

Obsługa fanpage’a czyli profesjonalna komunikacja na Facebooku
O czym wolno pisać, a czego nie można poruszać we wpisach na Facebooku jako placówka medyczna? W tej lekcji poznasz także odpowiedź na pytania: jakim językiem pisać posty? Po co i jak moderować dyskusję? Jak reagować na negatywne komentarze? (otrzymasz skrypt 3 przykładowych odpowiedzi). Skupimy się także na recenzjach na Facebooku - jak je pozyskiwać i wykorzystywać. Na koniec dowiesz się, które statystyki fanpage'a warto obserwować i jak wyciągać z nich wnioski.

Wydarzenia i live’y na profilu FB placówki medycznej
W tej lekcji otrzymasz porcję tematycznych inspiracji na ten temat oraz dowiesz się, jak krok po kroku zorganizować wydarzenie na Facebooku. Zdradzę Ci także sprawdzone sposoby, jak wypromować wydarzenie oraz przeprowadzę przez proces organizacji live'a na fanpage'u.

Placówka medyczna zakłada grupę na Facebooku
Po co placówce medycznej grupa na Facebboku i jaką grupę możesz założyć? W tej lekcji znajdziesz pomysły i inspiracje na grupy medyczne, dowiesz się jak krok po kroku prawidłowo założyć grupę i poznasz sprawdzone sposoby na rozhulanie grupy na Facebooku.

Cel: zwiększenie zasięgu bezpłatnych postów na Facebooku
W tej lekcji poznasz 12 sposobów na zwiększenie zasięgu postów na Facebooku placówki medycznej.

50 pomysłów na posty na Facebooku dla branży medycznej
W ostatniej lekcji poznasz 50 pomysłów na posty związane z promocją Twojej placówki medycznej oraz konkretne przykłady z branży pokazujące efektywne sposoby na budowanie wokół marki zaangażowanej społeczności. Dzięki tej liście bez trudu przygotujesz serię postów związanych z Twoim biznesem medycznym.

BONUS Zmień pacjenta w lojalnego klienta. Jak utrzymywać i rozwijać relację z pacjentami

BONUS Marketing placówek medycznych – co robić, aby pozyskiwać klientów
Marketing placówek medycznych - co robić, aby pozyskiwać klientów

BONUS Customer Experience, czyli zadowolony pacjent w placówce medycznej

Naucz się, jak bezpłatnie budować zaangażowaną społeczność fanów wokół marki medycznej i rozwijaj profil Twojej placówki na Facebooku.

Poznaj pomysły na ciekawe posty, które budziłby zainteresowanie i zaangażowanie Twoich obecnych i potencjalnych fanów na Facebooku.

Naucz się samodzielnie obsługiwać fanpage i skutecznie budować społeczność na Facebooku bez zaangażowania agencji.

Bonusy do kursu

NAGRANIE WEBINARU

Customer Experience, czyli zadowolony pacjent

NAGRANIE WEBINARU

Marketing placówek medycznych – co robić, aby pozyskiwać klientów

EBOOK

Jak zwiększyć przychody placówki medycznej?

EBOOK

Co musisz wiedzieć o rejestracji medycznej?

EBOOK

Nowoczesne zarządzanie placówką medyczną

EBOOK

Poznaj standardy pracy nowoczesnej rejestracji medycznej

FAQ

W jaki sposób mogę zakupić wybrany produkt?

1. Dodaj produkt do koszyka. Cena za kurs jest ceną netto, dlatego w koszyku zostanie powiększona o podatek VAT. Jeśli masz kupon rabatowy, wpisz odpowiedni kod. 
2. Wypełnij formularz zamówienia. Jeśli potrzebujesz fakturę VAT  – wpisz dane do faktury. Jeśli nie posiadasz konta w platformie Medidesk, podczas składania zamówienia konto zostanie utworzone automatycznie. Dane Twojego konta (login, hasło, link do platformy) oraz fakturę VAT otrzymasz na wskazany przez Ciebie adres e-mail.
3. Dostęp do kursu zostanie uruchomiony po zaksięgowaniu przez Medidesk Sp. z o.o. Twojej płatności za zamówienie.  

 

W jaki sposób mogę zapłacić za produkt?

Operatorem płatności na platformie jest PayU SA, który umożliwia dokonanie płatności za pomocą: przelewu online lub tradycyjnego.

Potrzebuję faktury pro-forma. Co mam zrobić?

Po wybraniu produktu i wypełnieniu formularza (patrz. W jaki sposób mogę zakupić wybrany produkt?) należy podać dane do faktury VAT oraz wybrać opcję „przelew bankowy” podczas realizacji płatności. Faktura proforma zostanie wysłana na wskazany podczas zamówienia adres mailowy. Po zaksięgowaniu płatności, otrzymasz wiadomość o zrealizowaniu zamówienia i uruchomieniu dostępu do kursu.

Na jak długo otrzymam dostęp do produktu?

Nasze szkolenia, kursy i inne produkty są dostępne online 24h/dobę. Ty sam decydujesz, kiedy z nich skorzystasz. Po zakupie produktu otrzymujesz roczny dostęp do produktu.

Co zrobić, gdy zapomniałem hasła i loginu?

Na stronie logowania kliknij w przycisk “Nie pamiętasz hasła?”. Podaj swoją nazwę użytkownika lub adres e-mail podany podczas rejestracji lub zamówienia. Otrzymasz wiadomość z linkiem do utworzenia nowego hasła. 

Kiedy uzyskam certyfikat ukończenia kursu?

Imienny certyfikat będzie dostępny niezwłocznie po zakończeniu kursu w formie pliku PDF do pobrania i wydruku. Aby uzyskać certyfikat musisz odznaczyć jako ukończone wszystkie lekcje (plus bonusy i instrukcję generowania certyfikatu).

Gdzie i jak mogę otrzymać dodatkowe wsparcie?

Wsparcie udzielane jest w godzinach 9:00-17:00 pod adresem e-mail kontakt@medidesk.edu.pl.

W pakiecie najtaniej!

W pakiecie najtaniej: 599 zł netto zamiast 798 zł netto!

Kup pakiet dwóch kursów z marketingu placówki medycznej i w najlepszej cenie zyskaj dostęp do sprawdzonej wiedzy i praktycznych wskazówek dotyczących prowadzenia skutecznych działań marketingowych w podmiocie ochrony zdrowia.

798 zł netto

599 zł netto
za pakiet

W pakiecie najtaniej!

Zamiast 798 zł netto zapłacisz 599 zł netto!

Kup pakiet dwóch kursów z marketingu placówki medycznej i zyskaj dostęp do sprawdzonej wiedzy i praktycznych wskazówek dotyczących prowadzenia skutecznych działań marketingowych w podmiocie ochrony zdrowia.