Medidesk Edu

Course Content
Wstęp
0/1
Lekcja 1 – Strategia marketingowa – co to jest, dlatego warto ją mieć i jak ją przygotować?
Dzięki tej lekcji dowiesz się, jakie strategie rozwoju funkcjonują w branży medycznej, jak przygotować strategię marketingową dla Twojej firmy – czym się kierować i na których aspektach działalności się skupić. Poznasz sposoby na ocenę, czy obrany kierunek jest słuszny.
0/1
Lekcja 2 – Zdefiniowanie grupy odbiorców
Jak określić, kim jest Twój odbiorca? Czym są persony i dlaczego warto je stworzyć? W tej lekcji poznasz tajniki precyzyjnego definiowania charakteru, potrzeb i cech Twoich klientów – jednego z najważniejszych czynników sukcesu biznesu medycznego. Dowiesz, jak wykorzystać tę wiedzę w praktyce w placówce ochrony zdrowia, by pozyskiwać więcej pacjentów.
0/1
Lekcja 3 – Co można a czego nie wolno w marketingu placówek medycznych
Promując usługi placówki medycznej koniecznie należy poznać katalog dozwolonych i zakazanych praktyk w marketingu usług zdrowotnych. Złamanie zakazu może skutkować poważnymi problemami prawnymi. Dzięki tej lekcji dokładnie dowiesz się, czego unikać w reklamie placówek ochrony zdrowia oraz jakie metody stosować, by skutecznie i zgodnie z przepisami skutecznie zachęcać pacjentów do skorzystania z usług medycznych.
0/1
Lekcja 4 – Działania online, które należy podjąć, aby zdobyć więcej klientów
Podczas tej lekcji, na konkretnych przykładach, poznasz tajniki dobrze zaprojektowanych stron internetowych usług medycznych. Dowiesz się, jak dobrze wypełnić wizytówkę Google i szybko pozyskać opinie na temat placówki. Trener wprowadzi Cię w świat: content marketingu, SEO, SEM, newsletterów i reklamy w Google, na przykładach opowiadając, które narzędzia i jak stosować w branży medycznej.
0/1
Lekcja 5 – Jak sprawdzić, czy reklama jest efektywna?
Jak zweryfikować skuteczność kampanii reklamowych i innych działań promocyjnych, które prowadzimy? Podczas tej lekcji poznasz najważniejsze elementy Google Analytics, które powinien znać manager nowoczesnej placówki medycznej. Które dane będą dla niego ważne w ocenie skuteczności działań i jak je prawidłowo analizować? Dowiesz się także, jak zmierzyć ruch telefoniczny w placówce i określić na tej podstawie, w które kanały marketingowe warto inwestować, a które nie generują zysków. Na koniec sprawdzisz, jak ocenić efektywność działań placówki na Facebooku.
0/1
BONUS Webinar szkoleniowy
Marketing placówek medycznych przy ograniczonym budżecie
0/1
Planowanie efektywnej strategii marketingowej w branży medycznej
    Treść lekcji


    0% zakończone