Medidesk Edu

Szkolenie dla branży medycznej

Komunikacja z "trudnym" i wymagającym pacjentem. Jak sobie radzić skutecznie i bez stresu?

Przygotuj rejestrację medyczną na profesjonalną obsługę najbardziej wymagających pacjentów i stresujące sytuacje w placówce medycznej.

Szkolenie Trudny pacjent

Dzięki temu szkoleniu pracownicy Twojej rejestracji:

Zyskają wiedzę, praktyczne wskazówki oraz schematy rozmów i zachowań w sytuacjach roszczeniowych, reklamacyjnych i konfliktowych.

Wdrożą standardy obsługi, dzieki którym placówka nie straci nawet najbardziej wymagających pacjentów.

Opanują stres związany z nieprzyjemnymi lub konfliktowymi sytuacjami w podmiocie ochrony zdrowia.

Zarezerwuj termin szkolenia dla zespołu

Cena:
od 3000 zł netto

Cena (netto): od 3000 zł netto - wycena indywidualna.

Informacje i rezerwacje: szkolenia@medidesk.com

Cena zawiera:

- Szkolenie stacjonarne w placówce
- Materiały szkoleniowe
- Imienne certyfikaty potwierdzające udział w szkoleniu
- Rekomendacje dla pracowników rejestracji medycznej

Szkolenie stacjonarne "Komunikacja z "trudnym" i wymagającym pacjentem. Jak sobie radzić skutecznie i bez stresu?"

Forma szkolenia: stacjonarne w siedzibie klienta

Terminy szkolenia:

Do ustalenia indywidualnie z trenerem.

Prowadzący: Urszula Łaskawiec /
Grażyna Kawka

Dla kogo jest to szkolenie?

Managerowie i kadra zarządzająca placówek medycznych

Pracownicy rejestracji medycznej oraz call center

Szkolenie obejmuje:

Sprawdzenie świadomości zespołu recepcji w kwestii znajomości celu rozmowy

Omówienie struktury i sposobu prowadzenia rozmów z uwzględnieniem ich poszczególnych etapów

Wyjaśnienie, jak czynniki dodatkowe wpływają na odbiór komunikacji przez pacjenta

Omówienie wpływu postawy i zaangażowania pracownika w kontakcie z pacjentem

Podkreślenie dbałości o dobry wizerunek i wywieranie pozytywnego wrażenia na pacjenta

Metody pomagające dostosować się do sposobu przekazu pacjenta i otwarta z nim komunikacja

Omówienie rodzajów klientów (pacjentów) wraz z podaniem przykładów

Omówienie roli postaw i przekonań oraz ich przełożenia na skuteczność umawiania wizyt

Poradnik i instrukcje, jak można sobie poradzić w trudnych sytuacjach

Radzenie sobie z obiekcjami i krytyką pacjenta

Asertywne działanie w pracy rejestracji medycznej

Poznaj naszych szkoleniowców

Urszula łaskawiec
Urszula Łaskawiec

Certyfikowany Trener Umiejętności Miękkich oraz Ekspert ds. Szkoleń i Rozwoju Kadry Medycznej z ponad 8-letnim doświadczeniem w koordynowaniu projektów sprzedażowych, opieki posprzedażowej i komunikacji z klientem

Grazyna Kawka
Grażyna Kawka

Trener i coach z 18-letnim doświadczeniem w rozwoju zespołów, liderów i menedżerów. Dyplomowany trener umiejętności miękkich. Posiada doświadczenie w kierowaniu zespołami w biznesie tradycyjnym i matrycowym.

Nasi wybrani klienci

Jak szkolimy?

Analiza rejestracji

Analizujemy dotychczasowe sposoby obsługi pacjenta w poszukiwaniu elementów wymagających poprawy. Badamy potrzeby zespołów i pacjentów danej placówki medycznej.

Najlepsze praktyki

Wskazujemy w oparciu o zdiagnozowane obszary i potrzeby pracowników rejestracji i managerów, a także pacjentów najlepsze praktyki w branży medycznej w Polsce. Pokazujemy narzędzia i rozwiązania.

Świczenia i warsztaty

Dzięki wspólnej pracy wprowadzamy teorię w życie. Ustalamy zasady działania w nowej rzeczywistości. Szkolimy, prowadzimy warsztaty, ćwiczymy konkretne kompetencje.

Opinie o szkoleniach

Aleksandra Szemietuk

Ultramedica
Dyrektor Kliniki

Polecam szkolenie Urszuli Łaskawiec. Pomogła nam przeanalizować sposób pracy i opieki nad pacjentami, wskazała kierunek, w którym powinna się rozwijać obsługa naszego klienta. Omówiła słabe i mocne punkty. Warsztatowe zajęcia to rewelacyjny sposób na dopracowanie umiejętności prowadzenia rozmów z pacjentami. Bardzo trudno jest znaleźć dobrej jakości szkolenia i trenera dla branży zdrowotnej. Polecam współpracę z Urszulą Łaskawiec, której wiedza i kompetencje są niezwykle cenne w serwisie i rozwoju usług medycznych.

Olga Kołda

Las-Med Rehabilitacja
Manager kliniki

Urszula Łaskawiec dała się nam poznać jako trener bardzo dobrze przygotowany merytorycznie, który w sposób przyjazny dla kursanta potrafi przekazać wiedzę teoretyczną. Moi pracownicy dużo skorzystali na szkoleniach z obsługi pacjenta w placówce medycznej. W codziennej pracy widać zmianę ich zachowania i sposobu rozmowy z pacjentami. Po zakończonych szkoleniach Ula przeprowadziła dodatkowo w naszej placówce Test Tajemniczego Pacjenta, który zweryfikował umiejętności nabyte przez pracowników rejestracji.

Ewa Okpisz

Klinika Dr Beata Dethloff
Dyrektor ds. administracyjnych

Pani Urszuli Łaskawiec dziękuję za przeprowadzone szkolenia dotyczącego weryfikacji prowadzonych rozmów telefonicznych dla personelu recepcji. Doświadczenia zdobyte podczas szkoleń dały nieocenione korzyści personelowi recepcji, a zdobyta wiedza przełożyła się na efektywność całego zespołu. Z przyjemnością mogę polecić Panią Urszulę Łaskawiec jako solidnego szkoleniowca, który umie przekazać wiedzę oraz zwrócić uwagę na ważne kwestie wymagające poprawy czy dopracowania.

FAQ

Ile osób maksymalnie może wziąć udział w szkoleniu?

Jedną grupę szkoleniową stanowi od 3 do 10 osób.

Czy na szkoleniu uzyskam materiały?

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma dedykowany zestaw materiałów.

Gdzie odbywa się szkolenie?

Szkolenia przeprowadzane są na terenie całej Polski, najczęściej w placówce medycznej zgłaszającej uczestników.

Jak mogę zapłacić za szkolenie?

Za szkolenie należy zapłać przelewem na podstawie wystawionej faktury.

Czy i jak otrzymam fakturę VAT?

Fakturę wystawiamy na podstawie podpisanego przez Klienta zlecenia. Zlecenie potwierdza rodzaj szkolenia, ilość osób biorących w nim udział, a także kwotę. Na podstawie zlecenie wystawiana jest faktura. Może zostać ona przesłana mailowo na wskazany adres e-mail lub drogą pocztową na adres placówki medycznej.

Jak dokonać rejestracji na szkolenie?

Napisz maila ze zgłoszeniem na adres: szkolenia@medidesk.com lub zadzwoń: 22 690-03-72. Nasz ekspert udzieli odpowiedzi, bądź skontaktuje się zwrotnie celem doprecyzowania szczegółów.

Czy uzyskam certyfikat ukończenia szkolenia?

Placówka zgłaszająca się na szkolenie otrzymuje certyfikat. Ponadto każdy z uczestników otrzymuje certyfikat imienny potwierdzający udział w szkoleniu.

SZKOLENIE: Komunikacja z "trudnym" i wymagającym pacjentem. Jak sobie radzić skutecznie i bez stresu?

Chcesz zarezerwować termin?
Potrzebujesz więcej informacji na temat szkolenia?
Czekamy na Twoją wiadomość!