Szkolenie dla branży medycznej
Skuteczna sprzedaż usług medycznych: wzmocnienie umiejętności rekomendowania usług
Chcesz poprawić umiejętności sprzedażowe pracowników rejestracji medycznej w Twojej placówce medycznej i umawiać więcej wizyt?
Dzięki temu szkoleniu pracownicy Twojej rejestracji:
Nauczą się technik efektywnej komunikacji w procesie obsługi pacjenta
Pogłębią wiedzę z zakresu zarządzania sprzedażą usług placówki
Poznają techniki skutecznego rekomendowania usług medycznych
Nauczą się dobierać argumenty do danego typu pacjenta
Zarezerwuj termin szkolenia dla zespołu
Cena: od 1390 zł
Cena (netto): od 1390 zł - wycena indywidualna.
Informacje i rezerwacje: szkolenia@medidesk.com
Cena zawiera:
- Szkolenie stacjonarne w placówce
- Materiały szkoleniowe
- Imienne certyfikaty potwierdzające udział w szkoleniu
- Rekomendacje dla pracowników rejestracji medycznej
Szkolenie stacjonarne "Skuteczna sprzedaż usług medycznych: wzmocnienie umiejętności rekomendowania usług"
Wymiar czasowy: ok. 3.5 h
Forma szkolenia: stacjonarne w siedzibie klienta
Terminy szkolenia:
Do ustalenia indywidualnie z trenerem.
Prowadzący: Urszula Łaskawiec /
Grażyna Kawka
Dla kogo jest to szkolenie?
Managerowie i kadra zarządzająca placówek medycznych
Pracownicy rejestracji medycznej oraz call center
Szkolenie obejmuje:
Sprawdzenie świadomości zespołu recepcji w kwestii znajomości celu rozmowy
Omówienie struktury i sposobu prowadzenia rozmów z uwzględnieniem ich poszczególnych etapów
Podkreślenie sprzedażowej wartości wizerunku i wywierania pozytywnego wrażenia na pacjentach
Poszerzenie umiejętności formułowania jasnych i zrozumiałych dla pacjenta komunikatów
Metody pomagające dostosować się do sposobu przekazu pacjenta i otwarta z nim komunikacja
Wyjaśnienie pojęcia „Aktywnego słuchania” wraz z przykładami odpowiedniego zastosowania poszczególnych metod
Pozyskiwanie wartościowych informacji od pacjenta – umiejętność zadawania odpowiednich pytań
Wyjaśnienie dlaczego i w jakim celu warto informować o korzyściach oraz rekomendować usługi placówki medycznej
Omówienie roli postaw i przekonań oraz ich przełożenia na skuteczność umawiania wizyt
Zwrócenie uwagi na używane w rozmowach z pacjentami zwroty (np. zdrobnienia, nawyki słowne, liczba mnoga
Zwrócenie uwagi na to co sprawia, że możemy stracić pacjenta
Optymalizację przebiegu rozmowy
Finalizację rozmów – „zamykania rozmów”
Ujednolicenie lub ustalenie standardów obsługi pacjentów
Poznaj naszych szkoleniowców
Urszula Łaskawiec
Certyfikowany Trener Umiejętności Miękkich oraz Ekspert ds. Szkoleń i Rozwoju Kadry Medycznej z ponad 8-letnim doświadczeniem w koordynowaniu projektów sprzedażowych, opieki posprzedażowej i komunikacji z klientem
Grażyna Kawka
Trener i coach z 18-letnim doświadczeniem w rozwoju zespołów, liderów i menedżerów. Dyplomowany trener umiejętności miękkich. Posiada doświadczenie w kierowaniu zespołami w biznesie tradycyjnym i matrycowym.
Nasi wybrani klienci
Jak szkolimy?
Analiza rejestracji
Analizujemy dotychczasowe sposoby obsługi pacjenta w poszukiwaniu elementów wymagających poprawy. Badamy potrzeby zespołów i pacjentów danej placówki medycznej.
Najlepsze praktyki
Wskazujemy w oparciu o zdiagnozowane obszary i potrzeby pracowników rejestracji i managerów, a także pacjentów najlepsze praktyki w branży medycznej w Polsce. Pokazujemy narzędzia i rozwiązania.
Świczenia i warsztaty
Dzięki wspólnej pracy wprowadzamy teorię w życie. Ustalamy zasady działania w nowej rzeczywistości. Szkolimy, prowadzimy warsztaty, ćwiczymy konkretne kompetencje.
Opinie o szkoleniach
Aleksandra Szemietuk
Ultramedica
Dyrektor Kliniki
Polecam szkolenie Urszuli Łaskawiec. Pomogła nam przeanalizować sposób pracy i opieki nad pacjentami, wskazała kierunek, w którym powinna się rozwijać obsługa naszego klienta. Omówiła słabe i mocne punkty. Warsztatowe zajęcia to rewelacyjny sposób na dopracowanie umiejętności prowadzenia rozmów z pacjentami. Bardzo trudno jest znaleźć dobrej jakości szkolenia i trenera dla branży zdrowotnej. Polecam współpracę z Urszulą Łaskawiec, której wiedza i kompetencje są niezwykle cenne w serwisie i rozwoju usług medycznych.
Olga Kołda
Las-Med Rehabilitacja
Manager kliniki
Urszula Łaskawiec dała się nam poznać jako trener bardzo dobrze przygotowany merytorycznie, który w sposób przyjazny dla kursanta potrafi przekazać wiedzę teoretyczną. Moi pracownicy dużo skorzystali na szkoleniach z obsługi pacjenta w placówce medycznej. W codziennej pracy widać zmianę ich zachowania i sposobu rozmowy z pacjentami. Po zakończonych szkoleniach Ula przeprowadziła dodatkowo w naszej placówce Test Tajemniczego Pacjenta, który zweryfikował umiejętności nabyte przez pracowników rejestracji.
Ewa Okpisz
Klinika Dr Beata Dethloff
Dyrektor ds. administracyjnych
Pani Urszuli Łaskawiec dziękuję za przeprowadzone szkolenia dotyczącego weryfikacji prowadzonych rozmów telefonicznych dla personelu recepcji. Doświadczenia zdobyte podczas szkoleń dały nieocenione korzyści personelowi recepcji, a zdobyta wiedza przełożyła się na efektywność całego zespołu. Z przyjemnością mogę polecić Panią Urszulę Łaskawiec jako solidnego szkoleniowca, który umie przekazać wiedzę oraz zwrócić uwagę na ważne kwestie wymagające poprawy czy dopracowania.
FAQ
Jedną grupę szkoleniową stanowi od 3 do 10 osób.
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma dedykowany zestaw materiałów.
Szkolenia przeprowadzane są na terenie całej Polski, najczęściej w placówce medycznej zgłaszającej uczestników.
Za szkolenie należy zapłać przelewem na podstawie wystawionej faktury.
Fakturę wystawiamy na podstawie podpisanego przez Klienta zlecenia. Zlecenie potwierdza rodzaj szkolenia, ilość osób biorących w nim udział, a także kwotę. Na podstawie zlecenie wystawiana jest faktura. Może zostać ona przesłana mailowo na wskazany adres e-mail lub drogą pocztową na adres placówki medycznej.
Napisz maila ze zgłoszeniem na adres: szkolenia@medidesk.com lub zadzwoń: 22 690-03-72. Nasz ekspert udzieli odpowiedzi, bądź skontaktuje się zwrotnie celem doprecyzowania szczegółów.
Placówka zgłaszająca się na szkolenie otrzymuje certyfikat. Ponadto każdy z uczestników otrzymuje certyfikat imienny potwierdzający udział w szkoleniu.