Warsztaty skierowane są do właścicieli, managerów oraz osób zarządzających podmiotami leczniczymi, specjalistów zajmujących się sprzedażą i marketingiem, a także przedsiębiorców, którzy pragną poznać najnowsze trendy i narzędzia w tych dziedzinach.
Tematy poruszane podczas forum:
- Najnowsze trendy w dziedzinie marketingu medycznego i sprzedaży w placówkach leczniczych.
- Strategie skutecznego budowania marki i pozyskiwania pacjentów.
- Wykorzystanie narzędzi cyfrowych i nowych technologii w promocji placówek medycznych.
- Doskonalenie umiejętności komunikacyjnych i sprzedażowych w kontekście sektora medycznego.
- Case studies i praktyczne przykłady najlepszych praktyk w marketingu i sprzedaży w branży zdrowotnej.
Zawartość
Edu Health Forum Marketingu
-
Jak zbudować długofalową strategię pozyskiwania pacjentów poprzez pozycjonowanie?
57:12 -
Jak wykorzystać voiceboty do automatyzacji zadań w placówkach medycznych?
01:00:33 -
Jak wykorzystać media społecznościowe i działania PR-owe do popularyzacji działań lekarzy?
58:05 -
Kreatywny marketing dla placówek medycznych: techniki przyciągania i utrzymywania pacjentów
01:07:16 -
Co wpływa na Patient Experience? Techniki i narzędzia
28:32 -
Jak zaprojektować kampanię pozyskującą pacjentów do placówki opartą o sprzedażowy Landing Page?
51:34 -
Nieodwołane wizyty pacjentów – jakie są konsekwencje finansowe i wizerunkowe dla placówek?
58:56 -
Narzędzia marketingowe w rekrutacji i budowaniu pozytywnego wizerunku pracodawcy w branży medycznej
58:52 -
Marketing usług placówki leczniczej w kontekście ustawy o wyrobach medycznych w 2023 roku
01:00:00 -
Jak wykorzystać kampanie Google Ads w placówkach, aby dotrzeć do osób szukających usług medycznych?
41:00 -
Nowoczesne narzędzia służące do e-mail marketingu w komunikacji marketingowej placówek medycznych
45:00