Medidesk Edu

Szkolenie online dla branży medycznej

Obsługa klienta w ramach świadczeń NFZ – specyfika oraz optymalizacji pracy podmiotu i rejestracji

Poznaj wymagania dla realizacji świadczeń w ramach NFZ oraz metody optymalizacji pracy rejestracji i administracji.

Szkolenie obsługa pacjenta NFZ

Czego się dowiesz podczas szkolenia?

Poszerzysz wiedzę na temat rejestracji i obsługi pacjenta realizującego świadczenia w ramach NFZ.

Poznasz różnice pomiędzy obsługą Klienta, a obsługą Świadczeniobiorcy z uwzględnieniem wymagań NFZ.

Dowiesz się, jakie informacje i dane pozyskiwane przez rejestrację są kluczowa dla poprawnego rozliczenia świadczenia z NFZ.

Kup teraz!

519,00 zł netto

Cennik (netto):

* 1 osoba - 519,00 zł
* 2 - 3 osoby z jednej placówki - 430,00 zł/os.
* więcej niż 3 osoby z jednej placówki - 379 zł/os
.

Cena zawiera:

- Udział w webinarium złożonym z prezentacji wraz z prelekcją specjalisty na żywo
- Dostęp do czatu w trakcie trwania webinarium z możliwością komentowania i zadawania pytań
- Dostęp do materiałów wykorzystanych w trakcie prelekcji
- Imienny certyfikat potwierdzający udział w webinarium

Szkolenie online "Obsługa klienta w ramach świadczeń NFZ – specyfika oraz optymalizacji pracy podmiotu i rejestracji"

Wymiar czasowy: 120 minut

Forma szkolenia: online (prezentacja z prelekcją oraz Q&A)

Terminy szkolenia:

Wyślij e-mail na adres: kontakt@medidesk.edu.pl.

Prowadzący: Marta Koziarska Ryfka / Łukasz Dubiel

Dla kogo jest to szkolenie?

Managerowie i koordynatorzy placówek medycznych

Pracownicy rejestracji i personel administracyjny podmiotów leczniczych

Program szkolenia

Moduł 1: Specyfika obsługi pacjenta – świadczeniobiorcy w ramach NFZ

Omówienie różnic pomiędzy pracą rejestracji w placówce komercyjnej, a podmiotem oferującym również usługi finansowane ze środków publicznych.

Moduł 2: Weryfikacja prawa do świadczeń finansowanych ze środków publicznych oraz szczególne uprawnienia pacjentów

Podsumowanie obowiązujących uwarunkowań prawnych w zakresie uprawnień do świadczeń z uwzględnienie grup uprzywilejowanych.

Moduł 3: Kolejki oczekujących i harmonogramy przyjęć

Przybliżenie obowiązujących zasad prowadzenia harmonogramów przyjęć oraz obligatoryjnej sprawozdawczości względem NFZ.

Moduł 4: Dokumenty wymagane i dodatkowe

Zapoznanie się elementami dokumentacji medycznej wymaganymi oraz użytecznymi dla podmiotu realizującego świadczenia.

Moduł 5: Praktyka i optymalizacja pracy

Wypracowanie standardów obsługi świadczeniobiorcy poprawiających komfort i ekonomię codziennej pracy.

Poznaj naszych szkoleniowców

Marta Koziarska Ryfka

Kierownik Operacyjny Mazowieckiego Biura Rozliczeń Kontraktów w Warszawie, Kierownik Działu Rozliczeń oraz Specjalista ds. rozliczeń kontraktów z NFZ, z wykształcenia magister fizjoterapii oraz magister psychologii. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w pracy z podmiotami. prowadzącymi działalność leczniczą w różnorodnych rodzajach i zakresach świadczeń.

Łukasz Dubiel

Posiada 11 lat doświadczenia zawodowego w rozliczeniach usług zdrowotnych finansowanych ze środków publicznych zdobywane w Wojewódzkim Szpitalu Ortopedyczno-Urazowym św. Anny w Warszawie, Centrum Medycznym Enel-Med S.A., Centrum medycznym “Medicers” Sp. z o.o. oraz od kilku lat w strukturach Mazowieckiego Biura Rozliczeń Kontraktów.

Partner

Mazowieckie Biuro Rozliczeń Kontraktów w Warszawie

Lider usług doradczych i outsourcingowych dla podmiotów leczniczych. Specjalizuje się w dziedzinie kontraktów z NFZ, aspektów formalnoprawnych działalności leczniczej, zarządzania oraz IT w służbie zdrowia. 

Opinie o szkoleniu

Anna Pawełczyk

Manager Kliniki

W szkoleniu brał udział zespół rejestracji przychodni. Prowadzący uporządkowali nam kwestie obsługi pacjentów w zależności od źródła finansowania - NFZ i komercyjnych. Polecam dla usprawnienia pracy rejestracji.

Ewelina Kowalska

Pracownik

To drugie nasze szkolenie realizowane przez zespół Mazowieckiego Biura Rozliczeń Kontraktów. Polecam za przygotowanie merytoryczne, życzliwość trenerów i wyczerpujące odpowiedzi na pytania.  

Tomasz Korniluk

Manager

Polecam szkolenia Mazowieckiego Biura Rozliczeń Kontraktów. Starannie przekazana wiedza, mnóstwo praktycznych wskazówek i ogromne doświadczenie prowadzących.

FAQ

W jaki sposób mogę kupić szkolenie?

  1. Dodaj produkt do koszyka, wybierając tyle sztuk, ile osób weźmie udział w szkoleniu. Cena za udział w szkoleniu pojedynczej osoby spada w zależności od liczebności grupy:
  • 519 zł netto, jeśli w szkoleniu bierze udział jedna osoba
  • 430 zł za osobę, jeśli w szkoleniu biorą udział 2 lub 3 osoby z placówki
  • 379 zł za osobę, jeśli w szkoleniu biorą udział 4 osoby lub więcej z jednej placówki

Cena za szkolenie jest ceną netto, dlatego w koszyku zostanie powiększona o podatek VAT. 


2. Wypełnij formularz zamówienia. Jeśli potrzebujesz fakturę VAT  – wpisz dane do faktury. Jeśli nie posiadasz konta w platformie Medidesk, podczas składania zamówienia konto zostanie utworzone automatycznie. Dane Twojego konta (login, hasło, link do platformy) oraz fakturę VAT otrzymasz na wskazany przez Ciebie adres e-mail.


3. Na adres: kontakt@medidesk.edu.pl wyślij e-mail z nazwą placówki i wybraną datą szkolenia online. Dane do wirtualnego pokoju szkoleniowego otrzymasz mailem.


4. Realizacja szkolenia online zostanie uruchomiona po zaksięgowaniu przez Medidesk Sp. z o.o. Twojej płatności za zamówienie.  

 

W jaki sposób mogę zapłacić za szkolenie?

Operatorem płatności na platformie jest PayU SA, który umożliwia dokonanie płatności za pomocą: przelewu online lub tradycyjnego.

Potrzebuję faktury pro-forma. Co mam zrobić?

Po wybraniu szkolenia i wypełnieniu formularza (patrz. W jaki sposób mogę kupić szkolenie?) należy podać dane do faktury VAT oraz wybrać opcję „przelew bankowy” podczas realizacji płatności. Faktura proforma zostanie wysłana na wskazany podczas zamówienia adres mailowy. Po zaksięgowaniu płatności, otrzymasz wiadomość o zrealizowaniu zamówienia.

Kiedy uzyskam certyfikat ukończenia szkolenia?

Imienny certyfikat każdy z uczestników otrzyma mailem po zakończeniu szkolenia.

Gdzie i jak mogę otrzymać dodatkowe wsparcie?

Wsparcie udzielane jest w godzinach 9:00-17:00 pod adresem e-mail kontakt@medidesk.edu.pl.

SZKOLENIE: Obsługa klienta w ramach świadczeń NFZ – specyfika oraz optymalizacji pracy podmiotu i rejestracji

Chcesz zarezerwować termin?
Potrzebujesz więcej informacji na temat szkolenia?
Czekamy na Twoją wiadomość!