Medidesk Edu

kurs online Medidesk Edu

TOP 5 must know Managera Placówki Medycznej

Autor kursu: Urszula Łaskawiec

Zdobądź konkurencyjną przewagę w branży medycznej, ucząc się od doświadczonych ekspertów.

Dlaczego warto

Multizadaniowość to cecha, którą musi posiadać każdy manager placówki medycznej. W jednej osobie niejednokrotnie bywa prawnikiem, handlowcem, marketingowcem i psychologiem, co obliguje go do ciągłego podnoszenia kwalifikacji.

Dlatego dziś mamy dla Was propozycję 8-godzinnego i interdyscyplinarnego kursu “Skuteczny manager placówki medycznej”, który pozwoli Wam na zdobycie gruntownej, praktycznej wiedzy o zarządzaniu podmiotem medycznym.

Kup dostęp

Urszula Łaskawiec

Ekspert ds. Szkoleń i Rozwoju Kadry dla Branży Medycznej
Jestem certyfikowanym Trenerem Umiejętności Miękkich oraz Ekspertem ds. Szkoleń i Rozwoju Kadry Medycznej z ponad 8-letnim doświadczeniem w koordynowaniu projektów sprzedażowych, opieki posprzedażowej i komunikacji z klientem.

Prowadzę szkolenia stacjonarne oraz on-line.

Przeszkoliłam setki rejestratorek medycznych oraz managerów podmiotów ochrony zdrowia.
Projekt bez nazwy(46)

Dlaczego warto wybrać kursy Medidesk?

Jesteśmy praktykami. Nasze programy szkoleniowe powstały w oparciu o realne potrzeby i doświadczenia managerów i pracowników medycznych.

Przeprowadziliśmy szkolenia ze skutecznej rejestracji, marketingu i zarządzania w ponad 600 placówkach w całej Polsce.

549,00 

Szczegóły kursu

Zawartość kursu

  • Jak sprzedawać usługi medyczne? (rola rejestracji w procesie sprzedaży, sposoby na maksymalizację wyników sprzedażowych, dobre standardy i praktyki procesu sprzedażowego)
  • Jak zarządzać sytuacjami kryzysowymi w placówce medycznej? (rodzaje sytuacji kryzysowych w placówce medycznej, praktyczne sposoby zapobiegania)
  • Social Media versus Google - co się bardziej opłaca? (działania promocyjne w jakie warto zainwestować, które media społecznościowe wybrać i dlaczego)
  • Jak budować pozytywne PX w placówce medycznej? (co wpływa na PX pacjenta, techniki, metody i narzędzia wspierające budowanie pozytywnych doświadczeń)
  • Jak motywować pracowników i dawać im wartościowy feedback? (budowanie i utrzymywanie motywacji i zaangażowania pracowników, narzędzia wspomagające proces motywowania)

Lekcje

Lekcja 1
Dowiedz się, jaką rolę w procesach sprzedażowych odgrywają pracownicy placówki medycznej, ze szczególnym uwzględnieniem rejestracji. Z lekcji poznasz praktyczne wskazówki i dobre praktyki managerów placówek medycznych służące optymalizacji sprzedaży usług medycznych.

  • Skuteczna sprzedaż usług medycznych
    01:00:17
  • Test

Lekcja 2
Pacjent to szczególny typ konsumenta, którego prawa zagwarantowane zostały w szeregu aktów prawnych. Z tej lekcji dowiesz się jakie mogą wystąpić rodzaje sytuacji kryzysowych w placówce medycznej oraz poznasz sposoby radzenia sobie z nimi.

Lekcja 3
O marketingu medycznym powiedziano już wiele. W tej lekcji poznasz sposoby managerów marketingu placówek medycznych i agencji marketingowych, którzy wskażą Ci, jakie rozwiązania będą najlepsze, aby dotrzeć do pacjentów.

Lekcja 4
Patient Experience to ogół doświadczeń pacjenta wynikających z całym procesem umawiania, realizacji i oceny wizyty w placówce medycznej. Obejrzyj kolejną lekcję i dowiedz się jak budować pozytywne doświadczenia i przekładać je na realny zysk placówki.

Lekcja 5
Motywacja zespołu placówki medycznej to szalenie istotna kwestia, która w szerzej perspektywie może zahamować rotację zespołu. Z ostatniej już lekcji dowiesz się jak budować swoją komunikację z zespołem, oceniać jego pracę i weryfikować jego efektywność.

FAQ

W jaki sposób mogę zakupić wybrany produkt?

1. Dodaj produkt do koszyka. Cena za kurs jest ceną netto, dlatego w koszyku zostanie powiększona o podatek VAT. Jeśli masz kupon rabatowy, wpisz odpowiedni kod. 
2. Wypełnij formularz zamówienia. Jeśli potrzebujesz fakturę VAT  – wpisz dane do faktury. Jeśli nie posiadasz konta w platformie Medidesk, podczas składania zamówienia konto zostanie utworzone automatycznie. Dane Twojego konta (login, hasło, link do platformy) oraz fakturę VAT otrzymasz na wskazany przez Ciebie adres e-mail.
3. Dostęp do kursu zostanie uruchomiony po zaksięgowaniu przez Medidesk Sp. z o.o. Twojej płatności za zamówienie.  

 

W jaki sposób mogę zapłacić za produkt?

Operatorem płatności na platformie jest PayU SA, który umożliwia dokonanie płatności za pomocą: przelewu online lub tradycyjnego.

Potrzebuję faktury pro-forma. Co mam zrobić?

Po wybraniu produktu i wypełnieniu formularza (patrz. W jaki sposób mogę zakupić wybrany produkt?) należy podać dane do faktury VAT oraz wybrać opcję „przelew bankowy” podczas realizacji płatności. Faktura proforma zostanie wysłana na wskazany podczas zamówienia adres mailowy. Po zaksięgowaniu płatności, otrzymasz wiadomość o zrealizowaniu zamówienia i uruchomieniu dostępu do kursu.

Na jak długo otrzymam dostęp do produktu?

Nasze szkolenia, kursy i inne produkty są dostępne online 24h/dobę. Ty sam decydujesz, kiedy z nich skorzystasz. Po zakupie produktu otrzymujesz roczny dostęp do produktu.

Co zrobić, gdy zapomniałem hasła i loginu?

Na stronie logowania kliknij w przycisk “Nie pamiętasz hasła?”. Podaj swoją nazwę użytkownika lub adres e-mail podany podczas rejestracji lub zamówienia. Otrzymasz wiadomość z linkiem do utworzenia nowego hasła. 

Kiedy uzyskam certyfikat ukończenia kursu?

Imienny certyfikat będzie dostępny niezwłocznie po zakończeniu kursu w formie pliku PDF do pobrania i wydruku. Aby uzyskać certyfikat musisz odznaczyć jako ukończone wszystkie lekcje (plus bonusy i instrukcję generowania certyfikatu).

Gdzie i jak mogę otrzymać dodatkowe wsparcie?

Wsparcie udzielane jest w godzinach 9:00-17:00 pod adresem e-mail kontakt@medidesk.edu.pl.