Medidesk Edu

Course Content
Wstęp do kursu
0/1
Lekcja 1 – Dozwolona reklama usług zdrowotnych w internecie
Podczas lekcji dowiesz się, co jest prawnie dozwolone w komunikacji na stronie internetowej reklamującej placówkę medyczną. Otrzymasz konkretne wskazówki i przykłady, jakie informacje możesz zamieścić, a jakich nie wolno Ci podawać zachęcając klientów do kontaktu. Poznasz zwroty, których należy unikać oraz rekomendowane komunikaty, wyróżniające Twoją placówki wśród konkurencji.
0/1
Lekcja 2 – Dlaczego landing page? Cel strony, treść i jej działanie
Podczas lekcji poznasz wszystkie zalety stron landing page: cenę, łatwość obsługi, szybkość instalacji, powtarzalność gotowych schematów. Przekonasz się, w jakich sytuacjach warto wdrożyć landing page, a kiedy sprawdzi się tradycyjna witryna internetowa. Dowiesz się, jak prawidłowo ustalić cel strony, który jest pierwszym krokiem do zaprojektowania skutecznej witryny. Praktyczne wskazówki pozwolą Ci bez trudu wybrać opcję optymalną dla Twojej placówki medycznej.
0/1
Lekcja 3 – Czym są lead magnety – trafiają w potrzeby Twoich klientów
Podczas lekcji dowiesz się, jak tworzyć lead magnety – najskuteczniejsze narzędzie marketingu internetowego, pozwalające na poznanie naszej oferty przez klienta. Poznasz liczne przykłady najpopularniejszych lead magnetów w branży medycznej, które będziesz mógł wdrożyć od zaraz. Zaprezentowane dobre praktyki pokażą Ci schemat tworzenia lead magnetów, które skutecznie trafiają w potrzeby Twoich klientów, zachęcając ich do pozostawienia Ci adresu e-mail, wykonania telefonu lub wypełnienia formularza.
0/1
Lekcja 4 – Architektura i projekt – na co zwrócić uwagę?
Jakie są najważniejsze elementy, które powinny znaleźć się na stronie landing page? Jakie zdjęcia należy zamieścić? Jakie treści i sekcje zaplanować? Podczas lekcji poznasz szczegółowo etapy zaprojektowania wzorcowej strony sprzedażowej, dokładne koszty przygotowania landing page oraz nauczysz się tworzyć sprzedażowe teksty. Na konkretnych przykładach obejrzysz rekomendowane realizacje skutecznych stron sprzedażowych podmiotów medycznych.
0/1
Lekcja 5 – Tworzenie strony internetowej landing page bez umiejętności programistycznych
Podczas tej lekcji nauczysz się tworzyć stronę landing page od podstaw bez umiejętności programistycznych. Krok po korku stworzysz sekcje treściowe, dodasz zdjęcia, przyciski, formularze. Zaprojektujesz wersję mobilną, stronę z podziękowaniem za kontakt, podepniesz stworzony landing page do swojej domeny i Google Analytics, dodasz politykę prywatności. To praktyczny tutorial, dzięki któremu bez trudu stworzysz landing page dla własnych potrzeb.
0/1
Lekcja 6 – Obowiązki i wyzwania
Przygotowując stronę landing page, pamiętaj, że musi ona spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa danych osobowych: RODO i polityki prywatności. W tej lekcji poznasz swoje obowiązki w tym zakresie, przykłady i dobre praktyki do zastosowania od zaraz.
0/1
Lekcja 7 – Mierzenie skuteczności i optymalizacja strony landing page
Podczas lekcji dowiesz się, jak sprawdzać stopień konwersji strony (jej skuteczność) i jak ją zoptymalizować. Efekty Twoich działań są mierzalne: ile jest odwiedzin, ile osób kliknęło w Twój przycisk, zostawiło dane bądź pobrało informacje. Co zrobić, by poprawić efektywność? Nauczysz się mierzyć skuteczność tych wskaźników, przeprowadzać testy i wyciągać na ich podstawie wnioski.
0/1
Lekcja 8 – Dobre i złe praktyki
W tej lekcji poznasz najczęstsze błędy w tworzeniu landing page oraz praktyki i zwroty, których unikać. Otrzymasz konkretne wskazówki - checklista sześciu elementów, na które musisz zwrócić uwagę przed opublikowaniem swojego landing page w Internecie.
0/1
Skuteczna strona sprzedażowa usług zdrowotnych
    Treść lekcji

    0% zakończone