Medidesk Edu

Webinary szkoleniowe

Skorzystaj z wiedzy ekspertów i poznaj wskazówki dla managerów branży medycznej. Kup dostęp do pakietu webinarów szkoleniowych Medidesk.

PAKIET WEBINARÓW MARKETINGOWYCH

Webinar szkoleniowy, 70 min.

Czy placówka może...? Reklama usług medycznych w pytaniach i odpowiedziach.
  • Zamieścić zdjęcie, film w social mediach z wizerunkiem lekarza opowiadającego o zabiegu?
  • Zamieścić w social mediach zdjęcia po i zabiegu?
  • W poście zachęcić do wykonania telefonu, jeśli pacjent zauważy u siebie dany problem zdrowotny?
  • Ogłosić promocję 50% (na SM i stronie www) na konkretny zabieg, badanie?
  • Jako nagrodę w konkursie dać wejściówkę lub zniżkę na badanie?
  • Podać w cenniku na stronie dokładne nazwy urządzeń i preparatów?
  • Opublikować pozytywną opinię klienta na FB?
  • Rozdać pacjentom próbki produktów po wizycie?
  • Inne pytania?

Webinar szkoleniowy, 60 min.

Jak pozyskiwać więcej pacjentów na zabiegii usługi medyczne?
  • Dozwolona promocja w branży medycznej i medycynie estetycznej 
  • Jak zachęcić pacjenta do umówienia się na zabieg? 
  • Skuteczne kampanie reklamowe w branży medycznej
Webinar 5 sposob na zwiększenie liczby pacjentów

Webinar szkoleniowy, 78 min.

Jak prowadzić profil na FB placówki medycznej?
  • Jak wypracować profesjonalny wizerunek placówki medycznej na FB?
  • Pomysły na posty rekomendowane dla branży medycznej
  • Skuteczna reklama na FB placówki medycznej
Jak prowadzić profil na FB placowki medycznej

Webinar szkoleniowy, 82 min.

Marketing placówki medycznej: 5 sposobów na zwiększenie liczby pacjentów
  • Skuteczna strona sprzedażowa usług zdrowotnych
  • Efektywne kampanie Google Ads i FB Ads w branży medycznej
  • Marketing w rejestracji medycznej
  • Sprawdzone rozwiązania w social mediach

Kup dostęp do biblioteki wszystkich webinarów

Profil na LinkedIn placówki medycznej

Webinar szkoleniowy, 70 min.

Skuteczna wizytówka placówki medycznej na LinkedIn - dobre praktyki
  • Jak budować wizerunek marki (jako lidera, eksperta, atrakcyjnego pracodawcy)
  • Jak krok po kroku stworzyć atrakcyjną stronę firmową placówki medycznej
  • Jak rekrutować pracowników medycznych i niemedycznych na LinkedIn
Komunikacja social media w placówkach medycznych

Webinar szkoleniowy, 55 min.

Komunikacja w social mediach w placówkach medycznych
  • W jakich obszarach doskonalić komunikację interpersonalną w podmiotach leczniczych?
  • Jak prosto i skutecznie prowadzić social media podmiotu leczniczego?
  • Jakim zagrożeniem dla podmiotu leczniczego mogą być social media?
E-marketing w branży medycznej

Webinar szkoleniowy, 66 min.

E-marketing i nowoczesna sprzedaż w placówce medycznej
  • Uwarunkowania prawne reklamowania usług medycznych
  • Źródła pozyskiwania pacjentów
  • Strona www placówki
  • Landing page – do czego służy i dlaczego warto go mieć
  • Narzędzia Google – z których korzystać?
webinar Audyt marketingowy

Webinar szkoleniowy, 52 min.

Jak skuteczniej docierać do pacjentów? Elementy audytu marketingowego
  • W jaki sposób podmioty ochrony zdrowia tracą pieniądze na promocję i działania reklamowe
  • Jak zweryfikować skuteczność prowadzonych działań marketingowych i taniej pozyskiwać pacjentów?
  • Obowiązkowe obszary profesjonalnego audytu marketingowego

Kup dostęp do biblioteki wszystkich webinarów

Marketing placówek medycyny estetycznej przy ograniczonym budżecie

Webinar szkoleniowy, 52 min.

Marketing placówek medycyny estetycznej przy ograniczonym budżecie
  • Skuteczne kanały dotarcia do pacjentów online
  • Zalety i wady reklamowania w internecie usług medycyny estetycznej
  • Proste i sprawdzone sposoby na skuteczny kontent w social mediach
  • Podstawowe narzędzia i rodzaje komunikacji marketingowej

Webinar szkoleniowy, 50 min.

Marketing doświadczeń w branży medycznej
  • Czym jest marketing doświadczeń?
  • Rodzaje, moduły doświadczeń
  • Tworzenie niezapomnianych doświadczeń w opiece medycznej
  • Przykłady marketingu doświadczeń w branży medycznej
249,00 

Dotępne nagrania

Course Curriculum

Czy placówka może…? Reklama usług medycznych w pytaniach i odpowiedziach.​

  • Webinar szkoleniowy
    01:12:17

Jak pozyskiwać więcej pacjentów na zabiegi i usługi medyczne? ​

Jak prowadzić profil na FB placówki medycznej?

Marketing placówki medycznej: 5 sposobów na zwiększenie liczby pacjentów

E-marketing i nowoczesna sprzedaż w placówce medycznej

Jak skuteczniej docierać do pacjentów? Elementy audytu marketingowego

Marketing doświadczeń w branży medycznej

Komunikacja w social mediach w placówkach medycznych

Dla kogo

PRZYCHODNIE
MEDYCZNE
PORADNIE
SPECJALISTYCZNE
SZPITALE PRYWATNE
I PUBLICZNE
KLINIKI MEDYCYNY
ESTETYCZNEJ
KLINIKI
STOMATOLOGICZNE

Prelegenci

FAQ

W jaki sposób mogę kupić pakiet webinarów?

1. Dodaj produkt do koszyka. Cena za kurs jest ceną netto, dlatego w koszyku zostanie powiększona o podatek VAT. Jeśli masz kupon rabatowy, wpisz odpowiedni kod. 
2. Wypełnij formularz zamówienia. Jeśli potrzebujesz fakturę VAT  – wpisz dane do faktury. Jeśli nie posiadasz konta w platformie Medidesk, podczas składania zamówienia konto zostanie utworzone automatycznie. Dane Twojego konta (login, hasło, link do platformy) oraz fakturę VAT otrzymasz na wskazany przez Ciebie adres e-mail.
3. Dostęp do kursu zostanie uruchomiony po zaksięgowaniu przez Medidesk Sp. z o.o. Twojej płatności za zamówienie.  

 

W jaki sposób mogę zapłacić?

Operatorem płatności na platformie jest PayU SA, który umożliwia dokonanie płatności za pomocą: przelewu online lub tradycyjnego.

Potrzebuję faktury pro-forma. Co mam zrobić?

Po wybraniu produktu i wypełnieniu formularza  należy podać dane do faktury VAT oraz wybrać opcję „przelew bankowy” podczas realizacji płatności. Faktura proforma zostanie wysłana na wskazany podczas zamówienia adres mailowy. Po zaksięgowaniu płatności, otrzymasz wiadomość o zrealizowaniu zamówienia i uruchomieniu dostępu do nagrań.

Na jak długo otrzymam dostęp do nagrań?
Nasze szkolenia, kursy i inne produkty są dostępne online 24h/dobę. Ty sam decydujesz, kiedy z nich skorzystasz. Po zakupie produktu otrzymujesz dożywotni dostęp do produktu (pod warunkiem, że Twoje konto jest aktywne, platforma działa, a my dysponujemy nieprzerwanie licencją na ten materiał).
Co zrobić, gdy zapomniałem hasła i loginu?

Na stronie logowania kliknij w przycisk “Nie pamiętasz hasła?”. Podaj swoją nazwę użytkownika lub adres e-mail podany podczas rejestracji lub zamówienia. Otrzymasz wiadomość z linkiem do utworzenia nowego hasła. 

Gdzie i jak mogę otrzymać dodatkowe wsparcie?

Wsparcie udzielane jest w godzinach 9:00-17:00 pod adresem e-mail kontakt@medidesk.edu.pl.