Medidesk Edu

Pakiet: Webinary kompetencje miękkie

Uncategorized

Course Content

Jak rozmawiać z pracownikiem? Poradnik managera placówki medycznej

  • Webinar szkoleniowy
    01:25:00

Jak mówić, czego unikać? Słownictwo profesjonalnej rejestratorki medycznej

Systemy motywacyjne dla pracowników placówki medycznej

Co powiedzieć, kiedy pacjent… Metody postępowania w sytuacjach spornych

Skuteczne budowanie motywacji w zespole placówki medycznej

Standardy i procedury nowoczesnej obsługi pacjenta

Jak poprawić skuteczność rejestracji medycznej?

Skuteczne zarządzanie personelem rejestracji medycznej: vademecum managera

Efektywna rekrutacja i wdrożenie do pracy rejestratorki medycznej

Umawiaj więcej wizyt. Wzmocnienie umiejętności sprzedażowych zespołu rejestracji

Coaching managerski – jak być dobrym managerem placówki medycznej?

Asertywność – niezbędna umiejętność managera i rejestratorek w placówce medycznej

Jak dbać o standardy obsługi, by nie tracić pacjentów?

Obsługa wymagającego pacjenta. Techniki działania i wzorce zachowania w sytuacjach kryzysowych

Stres w pracy managerów i rejestracji – jak sobie radzić?

Narzędzia badające kompetencje – pomoc w budowaniu i zarządzaniu zespołem

Narzędzia badające kompetencje – pomoc w budowaniu i zarządzaniu zespołem